شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵

در گفت‌وگو با سینماپرس؛

امین حیایی: نوروز با سریالی می‌آیم که ترسیم روابط میان آدم‌هاست

امین حیایی در  غرفه خبرگزاری سینمای ایران در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات

امین حیایی از حضور خود در نقش یک جوان شرور در سریال نوروزی «خوب، بد؛ زشت» به کارگردانی منوچهر هادی خبر داد و گفت: این سریال روابط اجتماعی و انسانی را موضوع قرار داده است.

امین حیایی؛ بازیگر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در یک سریال نوروزی به کارگردانی منوچهر هادی هستم که قرار است در ایام نوروز از شبکه دوم سیما پخش شود. در واقع «خوب، بد، زشت» یک سریال اجتماعی و خانوادگی است که به روابط میان انسان‌ها در خانواده و اجتماع می پردازد.

وی ادامه داد: تهیه کننده این مجموعه نیز علیرضا سبط احمدی است که در ۱۵ قسمت تولید خواهد شد، «خوب، بد، زشت» یک کار طنز است و باید بگویم یک گروه و عوامل بسیار خوب و حرفه ای پشت اینکار است که امیدوارم بتوانیم با این سریال لحظات خوشی را برای مردم عزیز در ایام نوروز فراهم کنیم.

حیایی در رابطه با نقش خود در این سریال تصریح کرد: من در این سریال در نقش یک جوان شرور حضور دارم، در واقع شرارت این جوان نیز بر اثر حساسیت های او بر روی حق و ناحق شدن و یا یا مسائل ناموسی رخ می دهد و این آدم به خاطر عشق خود در تلاش است که خود را اصلاح کرده تا بتواند به آنچه که می خواهد برسد.

گفتنی است که سریال «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی با حضور بازیگرانی چون امین حیایی، بهنوش بختیاری، حسن محب اهری، سوسن پرور و... در مرحله تولید قرار گرفته و برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

نظرات

  • وحید ۱۳۹۲/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۹
    0 0
    ممنون از امین حیایی عزیز در تلویزیون هم دوباره بعد از سال ها فعالیت میکند و ازش خواهشمندم به همین روند ادامه دهد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.