جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵

همراه با بخش مستند در جشنواره فیلم فجر/

از اکران «صورت های ابریشمی» تا «نرمین تولیچ» در سینما حقیقت

لوگو جشنواره فیلم فجر

در هشتمین روز از برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، هفت فیلم در بخش مستند جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فردا، شنبه و در هشتمین روز از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر مستند «ساعت صفر» ساخته آزاده نوزاد مقدم و حسین سلامت در ساعت 11 صبح در سینما حقیقت جشنواره نمایش داده می شود، این مستند درباره مهدی و علیرضا دو نوجوان 18 و 15 ساله با روحیات متفاوت است که به بیماری مادرزادی سی‌اف مبتلا هستند.

مستند «کمی بالاتر» ساخته لقمان خالدی در ساعت 13:30 نمایش داده خواهد شد، این مستند در رابطه با رفتگری است که اشتیاق فراوانی به نوشتن رمان و شعر دارد. همچنین مستند «باغ بر باد نظر» نیز در ساعت 15 و به کارگردانی پویان کاظمی نمایش داده می شود این مستند، روایتی از شیرازدر روزگار کریم خان را به تصویر کشیده است. پویان کاظمی اعتقاد دارد نهضت مستندسازی تلویزیون که از سال 89 آغاز شد به هزار و یک دلیل به کارش ادامه نداد.

«ابرها در راهند» عنوان مستند دیگری به کارگردانی محمدعلی فارسی است که در ساعت 16:30 نمایش داده می شود، این مستند نیز در رابطه با مسلمانان اروپا است.  مستند «زنجموره» به کارگردانی محمد حسن دامن زن در ساعت 18 و «صورت های ابریشمی» در ساعت 19:30 به نمایش در خواهد آمد.

«نرمین تولیچ:باریگر» عنوان آخرین مستندی است که فردا نمایش در خواهد آمد. این مستند در رابطه با بازیگر بوستیایی است که دو پای خود را از دست داده است. این مستند در ساعت 21 نمایش داده می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.