سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲

با هنرمندان در کاخ جشنواره

حمید بهمنی: خوشحالم از اینکه حاتمی‌کیا به عرصه دفاع مقدس بازگشته است

حمید بهمنی

کارگردان «گام های شیدایی» با اعلام این که دو فیلم «چ» و «لامپ 100» را پسندیده است ابراز خوشحالی کرد که حاتمی کیا به عرصه دفاع مقدس بازگشته است.

حمید بهمنی کارگردان سینما که ظهر امروز در مرکز همایش های برج میلاد به سر می برد در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد ارزیابی خود از فیلم های فجر سی و دوم، اظهار داشت: تا کنون ۵ فیلم را دیده ام که از میان آن ها فیلم های «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و «لامپ ۱۰۰» ساخته سعید آقاخانی را پسندیدم.

وی در ادامه افزود: «لامپ ۱۰۰» پایانی امیدوار کننده داشت و در حالی که مثل اکثر فیلم های جشنواره می‌توانست به تلخی و سیاهی رود اما کارگردان هوشمندانه همه را امیدوار کرد. 

کارگردان «گام های شیدایی» در ادامه در مورد جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا نیز، اظهار داشت: این فیلم از کارگردان و مضمون خوبی برخوردار بود و خوشحالم از اینکه ابراهیم حاتمی کیا به عرصه دفاع مقدس بازگشته است.

بهمنی تصریح کرد: تمام وجوهات فیلم جدید حاتمی کیا قابل دفاع است و خدا را شاکریم که ابراهیم حاتمی کیا داریم.

وی در پایان در مورد زمان اکران «گام های شیدایی» نیز خارنشان کرد: این فیلم دارای یک سری اصلاحات بود و به محض تکمیل این اصلاحات ما در خواست پروانه نمایش خواهیم کرد.

از بازیگران این فیلم می توان به لوریت حنینو، مریم کاویانی، كوروش تهامي ، محمدرضا شریفی نیا، جمشید هاشم پور، فخرالدین صدیق شریف، یوسف مرادیان، بهنوش طباطبایی، مبینا سعادت آتشی، محمدجواد جعفرپور و با حضور افتخاری امیریل ارجمند اشاره کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آ: داستان این فیلم روایت‌گر زنی است به نام جولیا که به خدمت ارتش آمریکا درآمده و در تلاش است مداركی را كه در حین انجام وظیفه در این كشور به دست آورده به دوست خبرنگار خود برساند. در جریان این اتفاقات یكی از سناریوهای آزادسازی عراق به تصویر كشیده می‌شود. اشغال عراق توسط آمریكا در ۲۱ مارس سال ۲۰۰۳ در سایه شعارهایی نظیر مبارزه با تروریسم، برقراری صلح جهانی، نابودی سلاح های کشتار جمعی و اعطای دموكراسی و آزادی به مردم عراق و همین طور اتفاقات منطقه در چند سال اخیر، دست مایه اصلی داستان این فیلم قرار گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.