دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۹

سومین شماره نشریه سی و دومین جشنواره فیلم فجر منتشر شد/

زمانی، توسلی و کیایی از «خط ویژه» می گویند

نشریه روز سوم جشنواره

سومین شماره نشریه روانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با مطالبی همچون گفت و گو با بازیگران فیلم سینمایی «خط ویژه»، گفت و گو با کارگردان برف و ... منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، سومین شماره نشریه روزانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد. در ابتدای این نشریه مطلبی در رابطه با بازتاب پیام رئیس جمهور در رسانه ها آورده شده است. همچنین در این شماره از نشریه حواشی دومین روز از جشنواره فیلم فجر همچون حضور امین حیایی و همسرش و سانس ویژه مردمی برای فیلم «ردکارپت» درج شده است.

 

گزارش نشست خبری فیلم های «قصه ها» و «زندگی جای دیگری است»، «مردن به وقت شهریور» و گزارش کارگاه «90 دقیقه آموزش فیلمنامه نویسی» در جشنواره از جمله مطالب دیگر این نشریه است. همچنین گفت و گوی این نشریه با ابراهیم حاتمی کیا از بخش های دیگر آن است. در بخشی از این گفت و گو آمده است: فیلم «چ» در کارنامه من یک استثنا است. برای اولین بار درباره چند شخصیت حقیقی فیلم ساخته ام. برای اولین بار در متن یک رخداد تاریخی قصه را بنا کردم. برای اولین بار در چنین حد گسترده ای از امکانات دیجیتالی بهره برده ام. برای اولین بار دو سال اجرای آن طول کشید و برای اولین بار داغ و نشان فاخری بر پیشانی فیلمم نشسته است. اگر نبود ماجراجویی هنری یا به تعبیری جاه طلبی های هنری، عاقلانه آن بود که به خاطر سوابقم محافظه کار باشم.

 

مصاحبه با مهدی رحمانی کارگردان فیلم «برف» سعید آقاخانی کارگردان فیلم سینمایی «لامپ 100»، گفت و گو با مصطفی زمانی، هانیه توسلی و محسن کیایی بازیگران فیلم سینمایی «خط ویژه» و گفت و گو با ویتوریو استورارو؛ فیلمبردار فیلم سینمایی(محمدص) از جمله مطالب دیگر این شماره از نشریه است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.