دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۰

همراه با هنرمندان در کاخ جشنواره/

اندیشه فولادوند: فیلم سینمایی «دوساعت بعد مهرآباد» به قلب من نزدیک است

اندیشه فولادوند در پشت صحنه فیلم نفرین به کارگردانی علی توکل نیا

اندیشه فولادوند با بیان اینکه در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با سه فیلم سینمایی حضور یافته است، عنوان کرد: فیلم سینمایی «دو ساعت بعد مهرآباد» به دلیل برخورداری از ابعاد روانشناسانه به قلب من نزدیک است.

اندیشه فولادوند؛ بازیگر، در حاشیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس ضمن بیان اینکه امسال با سه فیلم در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد، عنوان کرد: من امسال با فیلم های «کلاشینکف» در بخش سودای سیمرغ، «دو ساعت بعد مهرآباد» و «خانم» در بخش نگاه نو در جشنواره حضور دارم. امروز نیز اولین روزی است که به جشنواره آمده ام و با توجه به اینکه در سالهای گذشته، به علت مشغله فرصت نمی شد که در جشنواره حضور داشته باشم اما تصمیم دارم که هر روز به جشنواره آمده و از فیلم های خوبی که امسال در جشنواره حضور دارند استفاده کنم.

این بازیگر در مورد فضای سه فیلمی که امسال با آنها در جشنواره حضور دارد، عنوان کرد: «کلاشینکف» یک داستان تند و تیز اجتماعی دارد، «خانم» نیز به طبقات مختلف اجتماعی  و فرهنگی می پردازد و لایه های مختلف اجتماعی در آن بررسی می شود. در مورد فیلم «دو ساعت بعد» مهرآباد نیز باید بگویم که این فیلم بسیار زیاد به قلب من نزدیک است و خیلی فضای این فیلم را دوست دارم زیرا یک ابعاد موشکافانه در حوزه روانشناسی دارد که من آن را بسیار می پسندم و همچنین اصولا جنس سینمای  علیرضا فرید و محمد احمدی به سلیقه من نزدیک است. در کل باید بگویم که هرسه این فیلم ها بیشتر به ژانر اجتماعی نزدیک است.

فولادوند در پایان در مورد فضای جشنواره خاطر نشان کرد: اتفاق مبارکی است که امسال فیلم هایی را می بینم که سالهاست در انتظار ملاقات با مخاطب بودند و اینکه فضایی فراهم شده است که آرایش های فکری مختلف در جشنواره حضور دارند و این اتفاق خیلی خوشایندی است که در جشنواره امسال اتفاق افتاده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.