سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱

«جگر خونی» در حال و هوای «خون‌مردگی» ساخته می‌شود

محمد کارت مستندساز

محمدکارت از تصمیم خود برای تولید مستندی جدید با عنوان «جگرخونی» خبر داد، وی اظهار داشت: این مستند حال و هوای مستند گذشته‌ام را با عنوان «خون مردگی» دارد.

محمد کارت، مستندساز در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان اینکه در تدارک ساخت مستند جدید خود با عنوان «جگرخونی» است، در رابطه با این مستند توضیح داد: مدتی است که درگیر سوژه جدیدی برای ساخت مستند هستم، ساخت این مستند با عنوان احتمالی «جگر خونی» از ۱۰ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این مستند نیز با همان مضمون مستند گذشته من با عنوان «خون مردگی» است که درواقع با همان موضوع قشر پایین شهر شیراز ساخته می شود البته نگاه و رویکرد جدیدی را در «جگرخونی» خواهیم داشت. مستند «جگر خونی» موضوعی اجتماعی دارد که بحث آن نیز مربوط به خانواده خواهد بود و در واقع در مقایسه با «خون مردگی» از نگاهی بنیادی و عمیق‌تری برخوردار است.

این مستندساز در رابطه با عواملی که در مستند جدیدش حضور می‌یابند، خاطر نشان کرد: تصمیم دارم که «جگر خونی» را با همان تیم قبلی تولید کنم که تاکنون حضور اسماعیل علیزاده به عنوان تدوینگر و سعید کشاورزی به عنوان تصویربردار و مشاور کارگردان در این فیلم مستند قطعی شده است.

گفتنی است مستند «خون مردگی» به کارگردانی محمد کارت، در هفتمین جشنواره سینماحقیقت به عنوان مستند برگزیده شناخته شد که داستان آن نیز در رابطه با برخی از جوانانی است که در پایین شهر شیراز زندگی کرده و زندگی دیگران را با رفتار خود به خطر می اندازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.