شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

فرید: بهداد از گزینه‌های «کوروش کبیر» است/ «بی‌تابی بیتا» با سه مورد اصلاحی هفته بعد به شبکه خانگی می‌رود

مهرداد فرید

مهرداد فرید گفت:سه مورد اصلاح از طرف وزارت ارشاد به فیلم سینمایی«بی تابی بیتا» برای پخش در نمایش خانگی تحمیل شد و من این اصلاحات را اعمال کردم ،به این خاطر که خیلی دوست داشتم مردم این فیلم را ببینند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی«بی تابی بیتا» به کارگردانی مهرداد فرید که قرار بود در شبکه نمایش خانگی پخش شود  به منظور انجام اصلاحات پخش چند روزی به تعویق افتاده است.

مهرداد فرید کارگردان این فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی«بی‌تابی بیتا» در اختیار شرکت فیلمسازان جوان است و طبق برنامه هایی که این شرکت به من اعلام کرده است ،این فیلم باید ظرف 10 روز آینده به بازار بیایید.اگر زمان انتشار در بازار کمی عقب و جلو شود جزو سیاست های آن شرکت است و من در این زمینه دخیل نیستم.

وی افزود: سه مورد اصلاح از طرف وزارت ارشاد به فیلم سینمایی«بی تابی بیتا» برای پخش در نمایش خانگی تحمیل شد و من این اصلاحات را اعمال کردم ،به این خاطر که خیلی دوست داشتم مردم این فیلم را ببینند.

فرید ادامه داد: در حال حاضر در حال انجام مراحل مقدماتی و پیش تولید پروژه «کوروش زنده است» هستم و پس از اتمام نگارش فیلمنامه و گرفتن پروانه ساخت ،پیش تولید را شروع کردیم و هنوز با هیچ کس قرار داد نبسته ایم.امیدوارم زودتر بتوانیم پیشرفت کنیم و به سمت تولید برویم.

فرید اظهاد داشت:قصد و نیت من این است که در اواخر سال92 فیلم سینمایی«کوروش زنده است» را تولید کنیم ولی این به تکمیل شرایطمان بستگی دارد.

وی تصریح کرد: فیلم سینمایی«کوروش زنده است» عکس تصوری که از آن می رود قصه معاصر است و شخصیت اصلی داستان مردی است به اسم کوروش که در تهران زندگی می کند.جرقه شکل گیری فیلمنامه این است که اگر کوروش کبیر الان در تهران زندگی می کرد چه روز و حالی داشت، و این جرقه من را بر این داشت تا این فیلمنامه را بنویسم و برای ساخت آماده کنم.فیلم این پرسش را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند که آیا اگر کوروش زنده بود در شرایط امروز می‌توانست همان شکوه و جلال را حفظ کند یا مثل همه ما در این شرایط حل می‌شد؟

فرید عنوان کرد :بازیگر خاصی برای این فیلم در نظر گرفته ام اما چون هنوز با او قرارداد امضا نکرده ام نمی توانم نامی از او ببرم.

تاکنون حضور بایرام فضلی به عنوان مدیر فیلمبرداری در پروژه قطعی است.با توجه به حضور حامد بهداد در «بی تابی بیتا» و علاقه فرید به این بازیگر گفته می شود حامد بهداد یکی از گزینه های اصلی او برای نقش کورش است.
 

نظرات

  • پيمان ۱۳۹۳/۰۵/۱۴ - ۱۳:۴۰
    1 0
    درست شنيدم؟ حامد بهداد در نقش كوروش كبير!؟ يعني آدم قحطی بوده ديگه!؟ بگذريم،به گمانم اين هم يك فيلم براي تخريب فرهنگ و هويت ايرانيست. مي خواهند بگويند كوروش بد بود،باشه ما هم باور كرديم!!!!!؟؟ حالا از محتوا و اهداف اين فيلم عجيب و غريب هم كه بگذريم،ديگه از تحمل حامد بهداد در نقش كوروش كبير نميشه گذشت. بهرام رادان،شهاب حسيني،پرويز پرستويي، اينها براي نقش كوروش كبير مناسب اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.