شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸

«تابو» با بازی الناز شاکردوست در بهشهر کلید خورد

فیلم باد در علفزار می پیچد

فیلم سینمایی «تابو» به کارگردانی خسرو معصومی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی سه روز پیش با بازی الناز شاکردوست در جزیره میانکاله بهشهر جلوی دوربین رفت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «تابو» جدیدترین ساخته خسرو معصومی سه روز پیش در جزیره میانکاله بهشهر با بازی الناز شاکردوست جلوی دوربین رفت.

بنابراین گزارش، این فیلم دومین همکاری معصومی و شاکردوست است، فیلم سینمایی باد در علفزار می پیچد اولین همکاری این دو بود.جمال اجلالی و جمشید گرگین سایر بازیگران این فیلم هستند. قرار است فیلمبرداری این کار تا 28 اسفند ماه به طول انجامد.

 «تابو» به معنای سنت شکنی است و  یک درام عاشقانه دیگر در مورد چند جوان است  که در شمال کشور اتفاق می افتد.نوشهر، بابلسر و چند شهر دیگر  شمال لوکیشن های اصلی این فیلم هستند.

اکثر کارهای خسرو معصومی در شمال کشور رخ می دهد چون او به بافت آن منطقه اشراف کامل دارد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی، خرس آخرین ساخته خسرو معصومی به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی با بازی پرویز پرستویی، مریلا زارعی و فرهاد اصلانی دو سال پیش در جشنواره فیلم فجر به نمایش عمومی درآمد و هنوز موفق به اکران در سینماها نشده است.

خسرو معصومی متولد 1334 بهشهر، فارغ‌التحصیل سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک است.

وی از سال 1355 فعالیت خود را در سینمای آزاد بندرعباس آغاز کرد و از اوایل دهه 1360 با کارگردانی فیلم‌های کوتاه و بلند ادامه فعالیت داد.

 خرس، جایی در دور دست، باد در علفزار می پیچد، رسم عاشق کشی، دلباخته و ... در کارنامه کارگردانی خسرو معصومی به ثبت رسیده است.

این کارگردان سینما که پیش از این با فیلم های رسم عاشق کشی و خرس برنده جایزه اصلی جشنواره شانگ های شده است در سال جاری عضو هیئت داروان بخش اصلی موسوم به جام زرین است.

برچسب‌ها

نظرات

  • هستی ۱۳۹۲/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۸
    2 2
    واقعا ازتون ممنون از این همه اطلاعات درباره الناز شاکر دوست.ممنون
  • نگین ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۶
    4 1
    الناز خانم خوش اومدی به شهرمون

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.