چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲

فیلـم های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته ومیلاد حضرت محمد (ص) از شبکه های سیما/

از «ناسپاس» حسن هدایت تا «خواب های دنباله دار» پوران درخشنده در شبکه آموزش

لوگو تلویزیون

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « سلطان تپه »، « نامه آخر »، « ناسپاس » ،«مسابقه »، « آقای مهربان »، « آب پریا » ، « قصه من و دوچرخه بابام » ، « شکست ناپذیر » ،« همسر » ، « کیلا »، « در تعقیب پدر خوانده » و... برای پخش از تعطیلات آخر هفته و میلاد حضرت محمد(ص) از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد.

 

فیلمهای سینمایی تلویزیون در آخر هفته

 شبکه      نام فیلم   ساعت و پخش روز      کارگردان                      توضیحات
  یک   « سلطان تپه »   پنجشنبه 26دی ماه ساعت 16  استیون سودربرگ   اروين دانش آموز باهوشي است و از شاگردان خوب مدرسه محسوب مي شود ولي سختي هاي زندگي خانواده را از هم مي پاشد و اروين ناگزير مي شود براي دوام آوردن تلاش بسياري صورت دهد.
  یک   « نامه آخر »(آمریکا)  پنجشنبه 26دی ماه ساعت 22  جارد موش  وید که 10 سال قبل پس از مشاجره ای سخت با پدرش خانه را ترک کرده است نامه ای از او دریافت می کند. پدرش در نامه از او می خواهد که فورا به خانه بازگردد و مراقب خانواده و زمینهایشان باشد.
  یک  « ناسپاس »   جمعه 27 دی ماه ساعت 14:50 حسن هدايت  در زمان حضرت موسي ، عاميل و آشل دو پسر عمو هستند كه خواهان ازدواج با آناتل هستند اما وقوع يك رخداد غيرمنتظره آرامش و آسايش قبايل را به هم مي‌ريزد......
  یک  « مختارنامه ( نهضت توابین) »  جمعه 27 دی ماه ساعت 22  داود میرباقری  پس از مرگ یزید، عده ایی از دوستداران امام حسین که در کربلا به امام یاری نرسانده اند از کرده خود پشیمان شده و توبه می کنند و از این جهت به توابین معروف می شوند.
  یک  « قلمرو ممنوعه »  یکشنبه 29 دی ماه ساعت 9   راب مینکوف  جيسن نوجواني ماجراجوست كه علاقه زيادي به هنرهاي رزمي و ورزش كونگ‌فو دارد. همين علاقه او را جذب قصه‌هاي آسيايي و سينماي هنگ‌كنگ و آثار كلاسيك كونگ‌فويي كرده است. وی  موفق به يك كشف عجيب و غريب درباره يك اسلحه قديمي و افسانه‌اي مي‌شود.
  یک  « ملک سلیمان »  یکشنبه 29 دی ماه ساعت 16  شهریار بحرانی  پس از وفات داوود نبی فرزندش سلیمان به نبوت برگزیده می شود. او عدالت را بر جامعه حکمفرما کرده و امن و امان برقرار می کند.
  دو  انیمیشن « داستان زال »  پنج شنبه 26 دی ماه ساعت 8 صبح  اسفندیار احمدیه  ین انیمیشن به زمان پس از تولد زال می پردازه که سام پدر (زال) که مي پنداشت سپيد موي فرزند اهريمن است او را در کوهستان رها مي کند...
  دو  « افسانه سرزمین گوهران »   پنج شنبه 26 دی ماه ساعت 14:30  مجید شاکری   داستان در مورد پسر نوجوانی است‌ که در شهر افسانه‌ای گوهران زندگی می‌کند. موقعیت این شهر توسط دیوها به خاطر وجود سنگ اسرار‌آمیزی به همین نام ، به خطر می‌افتد...
  دو  « ماه تلخ »  پنج شنبه 26 دی ماه ساعت 21  افشین صادقی   داستان درباره مواجهه یحیی و بهروز، دو دوست قدیمی است که پس از سال ها یکدیگر را ملاقات می کنند در حالی که دو راه متفاوت را در زندگی انتخاب کرده اند.
  دو  انیمیشن « مینا و پلنگ »  جمعه 27 دی ماه ساعت 8 صبح  محمد کوچکی  ختری به نام مینا به همراه پدر و مادر بزرگش زندگی می کند. روزی مینا به همراه مادربزرگش به جنگل رفته ولی در آنجا گم می شود. او در جنگل با یک بچه پلنگ دوست می شود.
  دو « آقای عبدی نسب و بانو »  جمعه 27 دی ماه ساعت 17:30  حمید اکرمی   سامان و مهناز پس از مدتی نامزدی، قصد ازدواج و برگزاری مراسم عروسی را دارند. سامان در صدد گرفتن وامی از اداره خود است تا بتواند مراسم شیکی را برای مهناز برگزار کند.
  دو  « مسابقه »  جمعه 27 دی ماه ساعت 23  سید جلال دهقانی اشکذری   قرار است در مدرسه میان کلاس‌ها مسابقه فوتبال برگزار شود، اکثر بچه‌های خوب به کلاس سوم ب رفته اند و فقط شهاب دروازه بان باقی مانده است...
  دو   «آقای مهربان »   یکشنبه 29 دی ماه ساعت 8  علیرضا گلپایگانی  مضمون داستان پویانمایی « آقای مهربان » تولید مرکز پویانمایی صبا درباره سیره عملی امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.
  دو  « آب پریا »  یکشنبه 29 دی ماه ساعت 17:30  مرضیه برومند  ر سال، روز سیزده به در، ابر پری، سبز پری و آب پری در خانه خواهر بزرگترشان برف پری دور هم جمع می شوند، آش چل دانه چل گیاه می خورند، گل می گویند و گل می شنوند و درددل می کنند.
  دو  « قصه من و دوچرخه بابام »  یکشنبه 29 دی ماه ساعت 23  فیاض موسوی  حامد، نوجوانِ 14 ساله به اتفاق مادر و خواهر کوچکترش در یکی از محلات قدیمی کاشان زندگی می کنند. مادرش در غیابِ پدر با چرخ خیاطی مستعملی و با خیاطی برای آشناها و همسایه ها خرج زندگی را تأمین می کند
  سه   « شکست ناپذیر »  پنجشنبه 26 دی ماه ساعت 10:30  جی یونگ جیونگ  جون پارک وکيلي رو به ورشکستگي است که مدت هاست نتوانسته پرونده اي را با موفقيت پشت سر بگذارد. دفتر وکالتش رو به تعطيلي و خانواده اش در آستانه فروپاشي است. اما اتفاقي زندگي حرفه اي او را زيرو رو مي کند.
  سه  « همسر »  پنجشنبه 26 دی ماه ساعت 16:30  مهدی فخیم زاده  ن و شوهري در شرکتي کار مي کنند که رئيس شرکت به جرم اختلاس دستگير مي شود.  مرد هم که معاونت شرکت را به عهده دارد ، مطمئن است وي را به رياست شرکت انتخاب خواهند کرد ولي...
  سه  « کیلا »  پنجشنبه 26 دی ماه ساعت 23:30  نی چوآلز کندال  پدر سام مکنزي کاشف مشهوري بود که از اخرين سفرش به قطب بازگشته است و سام اينک با مادرش و آسا ناپدري اش زندگي مي کند. سام با سگي وحشي دوست مي شود و اعتقاد دارد که او همان کيلا سگ سورتمه پدرش است...
  سه  « در تعقیب پدر خوانده »   جمعه 27 دی ماه ساعت 19:15  الیور میلکر  ريتو کورلئونه است که در سيسيل رياست يک خانواده مافيايي را بر عهده دارد . بسياري از امور خلاف در اين جزيره را سامان مي دهد.
  سه   « بچه های آسمان »  یک شنبه 29 دی ماه ساعت 10:30  بازی جسی جیمز و ریلی مس لندون   دو پسر نوجوان است که ناخواسته در گير يک معامله خطرناک تبهکاران شهر مي شوند و در يک هواپيماي بدون سرنشين و خلبان که  قرار است توسط بمبي در هوا منفجر شود ، محبوس مي شوند...
  سه  « خوش نشین ها 2»  یکشنبه 29 دی ماه ساعت 14:30  سعید آقاخانی  وقتي خانواده اردشير شمشيري از مسافرت خارج از کشور برمي گردند متوجه مي شوند که در غياب آنها اردشير خانه و زندگيشان را فروخته و خودش هم ناپديد شده است .
 چهار  « روشنایی های لرزان »  جمعه 27 دی ماه ساعت 12  آندرس توماس جانسن  تورکیلد، به یک تبهکار بزرگ به نام اسکیمو مقدار زیادی پول بدهی دارد که نمی تواند آن را بپردازد. اسکیمو در عوض تورکیلد را مجبور می کند که یک کیف را بدون اینکه از محتویاتش مطلع باشد برای او بدزدد.
 چهار  « در گرمای نیمه شب »  جمعه 27 دی ماه ساعت 20:30  نورمن جویسن  در شبی گرم، پلیس گشتی، جنازه کارخانه‌داری را می‌یابد که درصدد راه‌اندازی یک کارخانه بوده است.
 چهار  « تخت خواب سحر آمیز (دستگیره تخت و دسته جارو) »   یکشنبه 29 دی ماه ساعت 20:30  روبرت استیونسن  داستان درباره زنی عجیب است که از سرزمین رویایی آدم کوتوله ها به سرزمین واقعی امده است.
  پنج   « کیوی پرنده »   پنجشنبه 26 دی ماه ساعت 13  تونی سیمپسون    پسری زرنگ و باهوش به نام پیتر واکر در مسابقات گاری سواری شهری کوچک به همراه پدرش شرکت می کند
 اما  پدرش در یک حادثه اتومبیل جان می بازد و او با رویاهایش تنها می ماند.
  پنج  « گروه ای »     جمعه 40 دقیقه بامداد   جو كارناهان   روهي موسوم به گروه اي و سازمان سيا به كمك ارتش آمريكا در جريان حمله به عراق قصد دارد كه با چاپ دلار اقتصاد خاورميانه را برهم بزند. ولي نقشه آنها لو مي رود و آنها بايد دستگاه چاپ اسكناس را از عراق خارج نمايند...
  پنج  « 12 راند ( بازی از نو ) »   جمعه 27 دی ماه ساعت 13:30  رائول رینه    یک مامور امداد و نجات در یک صحنه تصادف به مجروحین کمک می کند اما یک نفر در اثر شدت جراحات می میرد.
  پنج  « کنار تو می خندم »   یکشنبه 29 دی ماه ساعت 13:30  سیدوحید حسینی    رضا و نسترن که از طبقه متوسط هستند باهم نامزدند . رضا یک ماشین قدیمی دارد که اغلب برای روشن شدنش نیاز به هل دادن دارد ...
  پنج  « ماروپله »   یکشنبه 29 دی ماه ساعت 21  ایمان افشاریان   بهرام مدت ها پیش در یک شراکت سر کیوان را کلاه گذاشته است و خود را مخفی کرده است . کیوان از طریق خواهر بهرام او را می یابد و به بهانه خواستگاری به خانه آنها می رود. با رویارویی بهرام و کیوان کشمکش ها آغاز می شود.
  شما   « بغض باران »    پنجشنبه 26 دی ماه ساعت 23  فرهاد پاکسرشت  ختری به نام رخساره از خدمتکاران خان است . خان دو دختر داشت و با آرزوی داشتن پسر تصمیم گرفت رخساره را به عقد خود درآورد.
 شما  « صابر »     جمعه 27 دی ماه ساعت 13:30  جهانبخش سلطانی   صابر قرار است به نیابت از پدر مرحومش به سفرحج رود. او مردی متدین است که فرزندی معلول دارد.
 شما  « برادران سرزمین من »  یکشنبه 29 دی ماه ساعت 13:30  هادی محقق،  استان این فیلم درباره 2 جوان از یک آبادی است. یکی از آنان اهل تشیع به نام شکیب و جوان دیگر سلمان از اهل تسنن است.
 قران  « رنگ انتظار »    جمعه 27 دی ماه ساعت 15  سیدمحسن میرحسینی  داستان 2 پسر بچه به نام‌های مجید و علیرضا را روایت می‌کند. این دو به خاطر خوشحالی بی‌بی به دروغی متوسل می‌شوند که رحمان پسر بی‌بی (که سال‌هاست ناپدید شده و خبری از او نیست ) پیدا شده، اما این دروغ کوچک موجب به هم ریختگی روستایشان می‌شود و....
 قران  « شوق خواندن » یکشنبه 29 دی ماه ساعت 15   داود موثقی  نوجواني به نام نويد است كه از مشكل كم رويي رنج برده و به خاطر اين موضوع هيچ دوستي در مدرسه ندارد و او آرزو دارد همانند سعيد كه يكي از محبوبترين بچه هاي مدرسه مي باشد ، سر صف و در ميان بچه ها قرآن بخواند اما ...
 آموزش   « خواب های دنباله دار »  جمعه 27 دی ماه ساعت 10 صبح  پوران درخشنده  دختري به نام ريحانه که مي خواهد فردا امتحان بدهد. شب در خواب مي بيند که معلمش تصادف مي کند. او از خواب مي پرد و روز بعد موقع امتحان معلمش خانم همتي سرکلاس نيامد

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.