چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

مستند شهرداد روحانی از جشنواره فیلم فجر خارج شد

شهرداد روحانی

تهیه کنندگان مستند سینمایی شهرداد روحانی از حضور در جشنواره فیلم فجر منصرف شدند.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی این مستند، حدود دو سال است که مستند سینمایی شهرداد روحانی در مرحله تولید است و شخصیت های فرهنگی،هنری و ورزشی بین المللی ایران در این مستند درباره جایگاه جهانی شهرداد روحانی در عرصه هنر موسیقی صحبت کرده اند. همچنین برای آشنا شدن بیشتر مخاطبان با ساخته های شهرداد روحانی، چند کلیپ بر مبنای برترین آثار موسیقایی او در این مستند ساخته شده است.

الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی که این کار را تهیه و کارگردانی کرده اند، از چندی پیش مراحل فنی این مستند را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آغاز کرده اند اما پس از اینکه هیئت انتخاب بخش مستند سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، این فیلم را انتخاب نکرد، تهیه کنندگان آن تصمیم به خروج این مستند از این دوره جشنواره فجر گرفتند.

از جمله هنرمندان حاضر در این مستند می توان به جمشید مشایخی، دکتر مصطفی کمال پورتراب ،دکتر اکبر عالمی، فاطمه معتمد آریا، ناصر چشم آذر، پیمان معادی، علیرضا عصار، مهتاب کرامتی، مهناز افشار، حبیب رضایی ،هنگامه قاضیانی،حجت الله شکیبا، رامبد جوان ،نیوشا ضیغمی، مهرآوه شریفی نیا، بیژن بیرنگ ،فردین خلعتبری ،نادر مشایخی، مهدی مهدوی کیا، علی شاه حاتمی، علی بیرنگ ،اعضای گروه کوارتت زهی شهرزاد و تعدای از چهره های مطرح موسیقی جهان ، از جمله رئیس ارکستر فیلارمونیک لندن اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.