چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱

با تولید سری دوم انیمیشن «زردِمشکی»/

قهرمانان شهر دوچرخه‌ای به شبکه پویا بازمی‌گردند

انیمیشن زرد و مشکی

کارگردان انیمیشن «زردِ مشکی» با بیان اینکه سری دوم انیمیشن «زرد مشکی» محصولی از مرکز صبا تولید شده است، از پخش این انیمیشن در ایام عید از شبکه پویا خبر داد.

کیانوش عابدی، کارگردان انیمیشن «زردِ مشکی» با بیان اینکه سری دوم این انیمیشن به سفارش مرکز صبا تولید شده است، در رابطه با این انیمشن عنوان کرد: «زردِ مشکی» در رابطه با شهری است که همه قهرمانان آن دوچرخه هستند و شخصیت اصلی آن نیز دوچرخه‌ای با نام سمندر است.

وی ادامه داد: سری اول این انیمیشن در سال ۱۳۸۹ در ۵۲ قسمت ده دقیقه‌ای تولید و پخش شد و «زردِمشکی۲» نیز در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای تولید شده است. این انیمیشن هم اکنون در مرحله اصلاح و ساخت موسیقی قرار دارد و به احتمال زیاد در ایام نوروز۹۳ از شبکه پویا پخش خواهد شد.

 

انیمیشن زرد و مشکی

عابدی تصریح کرد: سری اول این انیمیشن یک ماجرای دنباله دار بود اما «زرد مشکی۲» به صورت اپیزودیک است و در هرقسمت موضوع جداگانه‌ای آغازو درهمان قسمت نیز به پایان می‌رسد، البته قهرمان سری دوم این انیمیشن نیز همان شخصیت سمندر است که در یک سیرک کار می‌کند.

انیمیشن زرد و مشکی

گفتنی است انیمیشن «زردِ مشکی۲» به نویسنگی و کارگردانی کیانوش عابدی به سفارش مرکز پویانمایی صبا تولید شده است. از دیگر عوامل این انیمیشن می‌توان به بابک بهنام‌پویا؛ سوپروایزر/ مهران کیانی؛ سوپروایزرانیماتور/ نیما مجلسی؛ طراح کاراکتر و فضا/ سروش عابدی؛ موسیقی/ محمدرضا بادکوبه؛ مجری طرح، اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.