سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲

افشین عامریان مستندی از زندگی یک زن خیر روستایی را به پایان رساند

افشین عامریان

کارگردان و مستندساز از به پایان رساندن مراحل ساخت مستندی از زندگی یک زن خیر روستایی با عنوان «خانم پناهی» خبر داد. این مستند محصولی از حوزه هنری است.

افشین عامریان، مستندساز در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس ضمن بیان اینکه به تازگی ساخت مستندی را با عنوان «خانم پناهی» به پایان رسانده است، در رابطه با موضوع این مستند عنوان کرد: موضوع این مستند در رابطه با یک زن خیر روستایی است که زنان بی سرپرست را تحت حمایت خود قرار داده است.

وی ادامه داد: مستند «خانم پناهی» اپیزودیک است و هر اپیزود آن در رابطه با یک زنی است که به نوعی هرکدام از آنها بخشی از وجود شخصیت اصلی را شکل داده و در واقع این زنان در اپیزودهای مختلف این مستند نمادی از مشکلات شخصیت اصلی هستند و بیانگر این نکته که وی با وجود همه مشکلاتی که در زندگی خود دارد چگونه اقدام به کارهای خیر می کند.

کارگردان مستند «یگ فنجان قهوه داغ» در رابطه با ایده اولیه برای ساخت مستند «خانم پناهی» تصریح کرد: برای ساخت یکی از مستندهاین دنبال لوکیشن مناسب بودم که به صورت اتفاقی در روستایی با نام «آیگاد» در جاده چالوس با این خانم خیر آشنا شدم و از همانجا ایده ساخت این مستند شکل گرفت. این مستند در مدت زمان 30 دقیقه، محصولی از حوزه هنری است.

عامریان در رابطه با عوامل دیگر این مستند خاطر نشان کرد: سیامک سلیمانی؛ تصویربردار، سیاوش اسعدی به عنوان مدیر تولید، حسین عراقی؛ صدابردار و فاطمه تارخانی به عنوان دستیار کارگردان در این پروژه با من همکاری داشته اند، ساخت مستند «خانم پناهی» به پایان رسیده و آماده نمایش است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.