شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵

اسماعیلی: هنوز برای ساخت «دلم را به خاک بسپار» برنامه‌ریزی نکرده‌ایم/ «سگ‌های پوشالی» چهارشنبه جایگزین «جیب‌بر خیابان جنوبی» می‌شود

حبیب اسماعیلی*

حبیب اسماعیلی درباره ساخت فیلم سینمایی «دلم را به خاک بسپار» گفت: با توجه به اینکه پروانه ساخت سریع صادر شد هنوز برای ساخت این فیلم برنامه ای را در نظر نگرفتیم.

حبیب اسماعیلی درباره ساخت فیلم سینمایی «دلم را به خاک بسپار» به سینماپرس گفت: با توجه به اینکه پروانه ساخت سریع صادر شد هنوز برای ساخت این فیلم برنامه ای را در نظر نگرفتیم، «دلم را به خاک بسپار» اولین فیلم «سید علی هاشمی» در مقام کارگردانی سینما است.

پخش کننده «ابرهای ارغوانی» درباره فروش این فیلم گفت: فروش این فیلم متوسط جلو می رود و در این فصل، فروش تنها در روزهای سه شنبه،پنج شنبه و جمعه خلاصه می شود، اگر «ابرهای ارغوانی» در شرایط بهتری با سرگروه اکران می شد قطعا به فروش بهتری دست می یافت.

اسماعیلی درباره برنامه آینده «مولود رسانه» برای پخش افزود: فیلم «سگ های پوشالی» به کارگردانی رضا توکلی  از این هفته به جای فیلم «جیب بر خیابان جنوبی» در گروه قدس اکران خواهد شد که قرارداد آن در شورای صنفی هم ثبت شده است و علاوه بر تهران قرار است در چندین شهرستان ها هم به نمایش عمومی دربیاید.

لیلا اوتادی‌، علیرضا جلالی‌تبار‌، مهدی سلوکی‌، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع‌، شیرین بینا‌، مرتضی ضرابی و فرزاد فرزین از بازیگران «سگ های پوشالی» هستند.

«سگ‌های پوشالی» با نام قبلی «صفحه 113» نخستین فیلم بلند سینمایی رضا توکلی در مقام کارگردان است که پیشتر به عنوان بازیگر در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.