سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴

فرزاد فرزین «سگ های پوشالی» را بازی می‌کند

لیلا اوتادی، فرزاد فرزین و شاهرخ استخری در فیلم سینمایی سگ های پوشالی

سینما پرس- گروه هفت هنر/ فرزاد فرزین از بازی در فیلم «سگ های پوشالی سومین تجربه سینمایی خود، خبر داد و گفت: در این فیلم نقش موزیسین ندارم.

فرزاد فرزین؛ خواننده پاپ و بازیگر در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: «سگ های پوشالی» به کارگردانی رضا توکلی سومین تجربه من در فیلم بلند است و اولین کار سینمایی است که من در آن نقش موزیسین ندارم.

 

وی افزود: «سگ های پوشالی» یک فیلم جنایی، پلیسی است که نقش های پیچیده ای دارد. آهنگسازی فیلم برعهده بهزاد عبدی بوده و تیتراژ کار نیز با صدای خودم است.

 

این خواننده تصریح کرد: این فیلم در حال حاضر پروانه نمایش گرفته و به احتمال زیاد اواخر اردیبهشت ماه اکران خصوصی خواهد داشت و تابستان اکران عمومی می شود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضورم در سینما قطعا ادامه خواهد داشت و در کنار موسیقی فعالیت هایم را در این حوزه دنبال خواهم کرد.

 

گفتنی است، فرزاد فرزین در فیلم‌های «پسران آجری»، «کنسرت روی آب» و «سگ‌های پوشالی» ایفای نقش کرده است. وی در «سگ های پوشالی» در کنار بازیگرانی چون لیلا اوتادی‌، علیرضا جلالی تبار‌، مهدی سلوکی‌‌، نیما شاهرخ‌شاهی، شیرین بینا، مرتضی ضرابی و ... قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

نظرات

  • مهرناز ۱۳۹۲/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۲
    0 0
    فرزاد جون خیلی دوست دارم و بی صبرانه منتظر م تا سگ های پوشالی روی پرده ی سینما بیاد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.