شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰

ساخت موسیقی«ناخواسته» توسط کارن همایونفر

کارن همایونفر آهنگساز فیلم در نشست فیلم بی خود و بی جهت به کارگردانی عبدالرضا کاهانی

کارن همایونفر موسیقی فیلم "ناخواسته" به کارگردانی برزو نیک‌نژاد را می‌سازد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی محمدحسین لطیفی که در حال انجام آخرین مراحل فنی قرار دارد به زودی وارد ساخت مرحله آهنگسازی می شود .

برزو نیک نژاد که اولین تجربه سینمایی خود را پشت سر می گذارد در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «ناخواسته» در حال انجام صداگذاری و اصلاح رنگ است.

نیک نژاد ادامه داد: امیر شیبان خاقانی تدوین را انجام داده اند. از ابتدا قرار بود مونتاژ را محمدحسین لطیفی انجام دهند ولی درگیری هایی در جشنواره فجر داشت و وقت خالی برای تدوین «ناخواسته» نداشت اما با این وجود من از نظرات وی استفاده کردم. من دستیار خیلی ها بودم و از نظرات همه عزیزان استفاده کردم.

نیک نژاد اظهار داشت: موسیقی فیلم را کارن همایونفر خواهد ساخت. قرار است فردا با همایونفر صحبت کنم و اگر توافق نهایی انجام شد وی موسیقی این فیلم را خواهند ساخت.

وی ادامه داد: 42 جلسه فیلمبرداری داشتیم و من تمام سعی خودم را کردم که نتیجه خوب باشد. فیلم سینمایی «ناخواسته» یک فیلم جاده ای است و همه می دانند یک فیلم جاده ای را زیر سه ماه کار کردن کار ساده ای نیست. در خور و بیابانک که خیلی گرم بود کار کردیم ولی اینها باعث نمی شود که از اشکالات مبرا باشد. من فقط می توانم از فیلمم دفاع کنم و بگویم  «ناخواسته» فیلم شریفی است. امیدوارم به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند و مردم از فیلم خوششان بیایید.

مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده، و همچنین ستاره اسکندری،فرهاد قائمیان و همایون ارشادی بازیگران این فیلم هستند.این فیلم یک اثر جاده‌ای است و مضمونی درام و عاشقانه دارد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: هر از گاهی اتفاقاتی می افتد، خوب، بد که اگر جاده زندگیمان را تغییر ندهد، پیچ و تابش گریز ناپذیر است. ما خواسته، کاری می کنیم برای دوری از ناخواسته های سر زده، ولی گهگاه سرنوشتمان رقم می خورد، با همین ناخواسته ها.

تهیه کنندگی فیلم «ناخواسته» را محمد حسین لطیفی و سید امید سیدزاده بر عهده دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.