دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶

«بعد از درخشش» مستندی دیگر درباره مشاهیر سینما

مسعود کیمیایی مقابل دوربین اولین مستند سه بعدی ایران

نادر طریقت و کیمیایی

مستند بلند سه بعدی «بعد از درخشش» به کارگردانی نادر طریقت با حضور چهره هایی نظیر «مسعود کیمیایی» و «ناصر ملک مطیعی» در حال ساخت است.

«نادر طریقت» کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت:در راستای ساخت اولین مستند بلند سه بعدی خود به نام «بعد از درخشش»  دست به گفت و گوهای مفصلی با هنرمندان بویژه کسانی که در بوجود آمدن فضای سینما و بازیگری و دخیل بوده اند، پرداخته ام.

کارگردان «خاطره» در ادامه افزود: در این مستند با هنرمندانی نظیر : «مسعود کیمیایی»، «ناصر ملک مطیعی»، «محمد زرین دست»، «حسین فرح بخش»، مرحوم «ساموئل خاچیکیان» (گفت وگوی 12 ساعته)، «فرج الله سلحشور»، «عبدالله عیلخانی»، «محمد علی همایون» و ... گفت وگوهای مفصلی انجام شده است.

وی در ادامه افزود: این مستند در ادامه مستند قبلی ام به نام «درخشش» است که حدود 6 سال اجازه اکران پیدا نکرد، در حال ساخت است.

نادر طریقت و کیمیایی

طریقت در ادامه در مود انگیزه خود از ساخت این فیلم نیز، اظهار داشت: در این مستند چگونگی شکل یک ستاره سینما بررسی می شود و نشان داده خواهد شد که چرا یک ستاره ماندگار و دیگری افول کرده و ناگهان از یادها می رود.

از عواملی که در این مستند به فعالیت می پردازند می توان به محقق، نویسنده و کارگردان: نادر طریقت، دستیار کارگردان: امین طریقت، مهدی پورخان علی، تصویربردار: حسین چراغی و نادر طریقت، موسیقی: مجتبی تیموری، مدر تولید: تیمور حسن خان، مدیر تدارکات: علی خان بابایی|، منشی صحنه: رویا اسکندانی، عکاس: آرش کارگر، صدابردار: فرزام میرابی، دستیار تصویربردار: سیامک مقصودی و مجری طرح: امیر زالی زاده اشاره کرد.

وی در پایان گفت وگو خاطرنشان کرد: انشاء الله تا پایان سال فیلمبرداری این کار تمام خواهد شد و اوایل سال آینده این فیلم آماده نمایش است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.