یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰

به کارگردانی سامان سالور/

تصویربرداری «پرواز در ارتفاع صفر» از اواسط دی آغاز می‌شود

سامان سالور

تصویربرداری مینی‌سریال «پروازدرارتفاع صفر» که قرار است به تهیه‌کنندگی محمد نشاط، در گروه سریال های تلویزیونی سیمافیلم تولید شود، از اواسط دی‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، «پرواز در ارتفاع صفر» عنوان سریالی به کارگردانی سامان سالور است که به تهیه کنندگی محمد نشاط در گروه سریال‌های تلویزیونی سیما فیلم تولید خواهد شد، این مینی سریال هم اکنون در مراحل بازنویسی نهایی قرار دارد و پیش بینی می‌شود که تصویربرداری آن از اواسط دی ماه آغاز شود. آزاده محسنی؛ بازنویسی نهایی فیلمنامه مینی سریال «پرواز درارتفاع صفر» را بر عهده دارد و در این بازنویسی به وجوه داراماتیک فیلمنامه تمرکز می شود.

 

گفتنی است، این مجموعه که با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می شود به روایت زندگی یک خلبان جنگی می پردازد که در ابتدای جنگ  متوجه می شود نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند. مهدی پاکدل و سمیرا حسن پور دو نقش اصلی «پرواز در ارتفاع صفر» را عهده دار هستند و پرویز فلاحی‌پور نیز به تازگی به جمع بازیگران این سریال افزوده شده است.

 

«پرواز در ارتفاع صفر» در 7 قسمت 40 دقیقه ای تولید می شود، پایگاه های شکاری تهران ، اصفهان و دزفول لوکیشن های اصلی نظامی این سریال خواهد بود و 60 درصد صحنه های کار از جمله عملیات های هوایی در این سه پایگاه انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.