یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۹

فرهنگ: تلويزيون بودجه ندهد"سلطان و شبان2"را با همان عوامل قبلى در شبکه نمايش خانگى مى سازم

داریوش فرهنگ در نشست رسانه ای مجوعه تلویزیونی «کلاه پهلوی»

داریوش فرهنگ که پیش از این خبرساخت سری دوم سریال «سلطان و شبان» را اعلام کرده بود، در رابطه با آغاز مراحل تولید این سریال گفت: همچنان برای ساخت این سریال در انتظار بودجه هستم و تصمیم دارم که این فیلم را با همان گروه سابق بسازم.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس،  «افسانه سلطان و شبان» یکی از سریال‌های محبوب دههٔ ۶۰ تلویزیون ایران است که در سال ۱۳۶۳، از شبکهٔ اول سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد،  مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ به اتفاق یکدیگر فیلمنامهٔ این سریال را در قالب افسانه‌ای کهن نوشته و داریوش فرهنگ آنرا کارگردانی کرده است.

 

داریوش فرهنگ که پیش از این خبر از ساخت سری دوم این سریال را اعلام کرده بود، در رابطه با وضعیت ساخت این سریال در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس عنوان کرد: در مورد این سریال منتظر هستم که بودجه به تلویزیون برسد. من کار خود را بعد از انقلاب اسلامی با تلویزیون آغاز کرده ام و به نوعی تلویزیون خانه اول من محسوب می شود و اولویت من برای ساخت سری دوم «افسانه سلطان و شبان» قطعا صداو سیما است اما اگر ساخت این سریال در خانه اول من میسر نشد، بدون شک تولید آن را از طریق شبکه نمایش خانگی آغاز خواهم کرد.

 

وی ادامه داد: دنباله سازی در همه جای دنیا مرسوم است و حتی یک سریال تا سری هشتم آن نیز ساخته شده است، من نیز تصمیم دارم با توجه به محبوبیت این سریال در گذشته اقدام به ساخت سری دوم آن کنم که قطعا همانند هرکاری که به این شیوه تولید می شود تغییرات زیادی را خواهد داشت. اما تصمیم دارم که «سلطان و شبان 2» را با همان گروه سابق تولید کنم.

 

فرهنگ در پاسخ به این پرسش که فکر می کنید که سری دوم سریال با استقبال مخاطبان رو به رو شود، خاطر نشان کرد: تا به امروز با هرکس که برخورد کردم نسبت به ساخت این سریال از خود اشتیاق نشان داده است، اما به هر حال حدود 30 سال از آن زمان گذشته است و برای اینکه موفقیت سری اول این سریال تکرار بشود بدون شک مسئولیتمان سنگین تر می شود و باید با دقت بیشتری کار را جلو ببریم و من خیلی به موفیت این سریال امیدوار هستم.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.