یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷

بر خلاف برخی ادعاها

رضا نوروزی رییس صنف مدیران تدارکات سینمای ایران شد

خانه سینما

رضا نوروزی که یکی از مدیران تدارکات سینمای ایران است در جلسه مجمع عمومی صنف تدارکات خانه سینما، به عنوان رییس این انجمن انتخاب شد.

رضا نوروزی؛ از مدیران تدارکات سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس از سمت خود به عنوان ریاست صنف تدارکات سینمای ایران خبر داد و گفت: در جلسه ای که بیستم آبان ماه در خانه سینما برگزار شد، 175 نفر از اعضا و نمایندگان خانه سینما حضور داشتند و در 3 ساعتی که این جلسه به طول انجامید هیچ حاشیه ای وجود نداشت.

وی اعضای صنف تدارکات را معرفی کرد و افزود: بنده به عنوان رییس صنف مدیر تدارکات سینمای ایران، مجید امانی زاده: نایب رییس، یدالله زبردست مقدم: دبیر و سنخگوی انجمن، حمیدرضا وفایی: خزانه دار، حسن خزرآبادی: بازرس انجمن و فرخ روح افزا: عضو علی البدل انتخاب شدیم.

نوروزی ضمن اشاره بر این مهم که متاسفانه برخی از اعضا سمت های جدیدی را برای خود اعلام کرده اند که این رفتار اخلاقی نیست، اظهار داشت: من حدود 14 سال است مسئولیت این صنف را بر عهده دارم و به دلیل این که شناختی بر روی اعضا داشتم، خانه سینما و ارشاد با اینکه من چندین بار از این سمت استعفا دادم اما لطف کردند باز من را برای این سمت خواستند. حتی همان روز جلسه هم چند دقیقه ای را با اعضا صحبت کردم و از آن ها خواستم که من را از این امر معاف کنند به دلیل اینکه شرایط من با چند سال گذشته متفاوت شده و توانایی گذشته را ندارم اما دوستان نپذیرفتند و در خانه سینما را بستند تا من از آن جا خارج نشوم. این در حالی است که برخی از دوستان سمت رییس انجمن را به خود نسبت داده اند.

وی در پایان اشاره کرد: در این جلسه بنده، وفایی و زبردست‌مقدم در رابطه با شرایط مالی و بازرسی انجمن سخنرانی کردیم و اطلاعاتی را برای نمایندگان ارائه دادیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.