یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴

پایان تدوین یک تله فیلم/ «تولد یک رؤیا» به «دربست تا لواسون» تغییر نام داد!

تولد یک رؤیا

کارگردان تله فیلم «تولد یک رؤیا» از تغییر نام این فیلم به «دربست تا لواسون» خبر داد و در رابطه با روند تولید آن گفت: مونتاژ این تله فیلم به پایان رسیده است و در حال توافق برای آهنگسازی آن هستیم.

جواد مزدآبادی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با فعالیت های اخیر خود با بیان اینکه به تازگی تولید تله فیلمی را با عنوان «دربست تا لواسون» به پایان رسانده است، اظهار داشت: «دربست تا لواسون» که پیش از این، «تولد یک رؤیا» نام داشت، به تازگی مونتاژ آن به پایان رسیده است و برای آهنگسازی آن با چند آهنگساز صحبت هایی شده که البته هنوز قطعی نشده است. این تله فیلم در ابتدا برای پخش در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود و بعد از آن نیز در یکی از شبکه های تلویزیون پخش می شود.

 

وی در رابطه با داستان این تله فیلم اظهار داشت: «دربست تا لواسون» در رابطه با سه پیرمرد است که در یک آسایشگاه سالمندان زندگی می کنند، یکی از این پیرمردها که با فوت پسرش از نوه اش جدا شده، تصمیم می گیرد که برای حضور در جشن تولد نوه اش از آسایشگاه به همراه دوستانش فرار کند، این تله فیلم در ژانر کمدی ساخته شده است.

 

تولد یک رؤیا

مزد آبادی در معرفی بازیگران و سایر عوامل تله فیلم «دربست تا لواسون» خاطر نشان کرد: این تله فیم به تهیه کنندگی علی صفرخانی، و با حضور بازیگران شناخته شده ای چون بهنوش بختیاری، مهران غفوریان، سحر ذکریا، مهدی فقیه، محمد فیلی، سوگل طهماسبی، کریم قربانی، امیردهبان، رقیه اصلانی و نازنین میرزایی تولید شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • قمری ۱۳۹۲/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۰
    0 2
    با سلام فیلم تولد یک رویا کی پخش می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.