سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

چرخنده: یافتن سطح سلیقه مردم اولین وظیفه برنامه‌سازان تلویزیونی است

الهام چرخنده

یک بازیگر تلویزیون ضمن بیان اینکه جشنواره «جام جم» فرصت مناسبی بری ارزیابی برنامه ها و سریال های تلویزیونی است، در رابطه با تولید سریال عنوان کرد: برنامه سازان باید سلیقه مردم را پیدا کنند.

الهام چرخنده؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در رابطه با جشنواره «جام جم» اظهار داشت: شبکه های تلویزیونی بخش زیادی از فرهنگ ادبیات کشور ایران هستند و این مسئولیت بسیار مهمی است که با برگزاری  جشنواره تلویزیونی جام جم فرصتی فراهم شود تا در کنارارزیابی هیات داوران نگاه بینندگان داخل و خارج را هم نسبت به سریال هایی که پخش می شود، ارزیابی کنیم.

 

چرخنده با بیان اینکه شک ندارم این جشنواره به بهترین شکل انجام می شود، گفت: امیدوارم این جشنواره آنقدر بزرگ شود که ما تنها امیدمان جشنواره فجر نباشد و انگیزه بیشتری ایجاد شود تا هر شب به سراغ شبکه های تلویزیونی برویم و با آن شب نشینی زیبایی داشته باشیم. این جشنواره فرصتی را فراهم می سازد تا ما بتوانیم عملکرد همکاران را ببنیم و آنرا مورد نقد و بررسی قرار دهیم ضمن اینکه این کار باعث می شود بینندگان انگیزه مضاعفی پیدا کنند تا سراغ این برنامه ها بروند.

 

وی در ادامه افزود: نباید از یاد ببریم که هر قدر این جشنواره ها بزرگتر شود اسپانسرهای قوی تری هم سراغ آنها می آیند ضمن اینکه می توان برنامه ها را به شکل سی دی در معرض دید مخاطب قرار دهیم و یا از شبکه های دیگر تلویزیونی پخش کرد تا مردم ایران در جریان این فرهنگسازی مهم و بزرگ قرار گیرند.

 

چرخنده خاطر نشان کرد: معتقدم باید به چشم بیننده احترام گذاشته شود زیرا مخاطب به این گونه برنامه ها بسیار توجه می کند و البته این امر با توجه به تعدد شبکه ها مسئولیت را برای شبکه ، سازندگان و بازیگر سخت ترمی کند.

 

بازیگر سریال«پروانه» همچنین گفت: اگر توجه کرده باشیم مردم سریال های خوب را می بینند و پای آن می نشینند. بنابراین اولین وظیفه این است که برنامه سازان سطح سلیقه مردم را پیدا کنند و این کار سختی نیست با یک اتاق فکر خوب می توان مسیر صحیح را پیدا کرد.

 

چرخنده با بیان اینکه جامعه حرکت می کند و مردم خود را به روز می کنند، گفت: هر کسی در هر حرفه ای می تواند در بهترین شکل قرار گیرد و به بهترین شکل آن را جلو ببرد ضمن اینکه امروز دیگر مردم فریب اسم را نمی خورند و کورکورانه چیزی را نمی پذیرند و این امر باعث شده تا کار سخت تر شود البته راه آن صداقت و انگیزه همراه با عشق است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.