یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

حضور سینمایی‌ها در تئاتر/

حضور چهره‌ها مردم را علاقمند به دیدن تئاتر می‌کند

ریما رامین فر

بازیگر تئاتر و سینما در رابطه با حضور برخی از بازیگران سینما و تلویزیون در حوزه تئاتر اظهار داشت: بازیگران سینما حق دارند که هرچند مقطعی اما در تئاتر حضور داشته باشند.

ریما رامین‌فر در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینماپرس در رابطه با حضور بازیگران سینما و تلویزیون در عرصه تئاتر عنوان کرد: به نظر من این موضوع هیچ اشکالی ندارد و هر بازیگر در هر مدیومی باید این شانس را داشته باشد که بتواند حضور بر صحنه تئاتر را نیز تجربه کند.

 

وی ادامه داد: من خود کسی هستم که کارم را با تئاتر شروع کردم و پس از آن به عرصه تصویر وارد شدم، وقتی سینما و تلویزیون چنین فرصتی را به بازیگران تئاتر می دهد بنابراین چرا تئاتری ها نباید فرصت حضور بازیگران سینما و تلویزیون را بر صحنه بدهند؟

 

این بازیگر با بیان اینکه ممکن است بازیگران تصویری در عرصه تئاتر موفق نباشند، عنوان کرد: ممکن است که حضور بازیگران سینما و تلویزیون در تئاتر مقطعی باشد و یا حتی در این عرصه ناموفق عمل کنند اما با این وجود نباید از حضور هیچ بازیگر علاقمندی در تئاتر جلوگیری کرد.

 

 نمایش این جا کجاست

رامین فر خاطر نشان کرد: بحث گیشه و فروش تئاتر یکی از عواملی است که منجر به علاقمندی کارگردان های تئاتر برای حضور بازیگران چهره در اثر خود می شود، به نظر من این هم اتفاق خوشایندی است زیرا آدم هایی که تئاتر ندیده اند، ممکن است به دلیل حضور آن چهره ها به تماشای تئاتر بنشینند. به طور کلی من در این مورد نیز بدبین نیستم و معتقدم هر اتفاقی که منجر به گسترش فرهنگ تئاتر دیدن در میان مردم شود خوشایند است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.