شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷

گزارش اکران و فروش/

«دربند» پرفروش‌ترین فیلم دهه اول محرم شد

پگاه آهنگرانی در فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویزشهبازی

فیلم سینمایی «دربند» در یک هفته ای که گذشت با وجود تعطیلات دهه محرم 51 میلیون و 84 هزار تومان فروش کرده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در هفته ای که گذشت با وجود تعطیلات دهه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی پر فروش ترین فیلم روی پرده بود که در ۴۴ سالن سینمایی توانست ۵۱ میلیون و ۸۴ هزار تومان فروش کند و در کل زمان اکران این فیلم سینمایی که تا به امروز ۴۹ روز بوده است بهترین فیلم سینمایی سی و یکمین جشنواره فجر به فروش یک میلیارد و ۴۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده است.

فیلم سینمایی «به خاطر پونه» به کارگردانی هاتف علیمردانی در ۵۶ روز اکران در ۲۵ سالن سینمایی به فروش ۵۱۹ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان رسید و در کنار آن «کلاس هنرپیشگی» علیرضا داوودنژاد نیز در ۵۶ روز اکران عمومی در ۴ سالن سینمایی ۵۶ میلیون و ۲۸۴ هزار تومان فروش داشت.

فیلم سینمایی «هیس...» ساخته پوران درخشنده پس از گذشت ۱۰۴ روز اکران در ۱۵ سالن سینمایی ۳ میلیارد و ۳۹۴ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «آزادراه» ساخته عباس رافعی با ۱۴ روز نمایش در ۱۱ سالن سینمایی در تهران توانست به فروش ۲۳ میلیون و ۸۳۱ هزار تومانی دست یابد و فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ساخته محمدهادی کریمی پس از ۳۵ روز اکران در ۲۰ سالن سینمایی ۱۸۴ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان فروش کرد.

همچنین فیلم سینمایی «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان در ۴۲ روز اکران در ۳۳ سالن سینمایی به فروش ۲۱۰ میلیون و ۶۲۲ هزار تومانی دست یافت.

فیلم سینمایی «پل چوبی» ساخته مهدی کرم‌پور که ۷۷ روز و در ۱۷ سالن سینمایی در تهران و تعدادی از شهرستان ها بدون سینماهای حوزه هنری به نمایش درآمده است همچنان در باشگاه میلیاردی‌ها جای دارد و به فروش یک میلیارد و ۲۳۷ میلیون و ۲۴۰ هزار تومانی به فروش قابل توجهی دست یافته است.

فیلم سینمایی «دهلیز» نیز پس از ۱۰۴ روز نمایش در ۲ سالن سینمایی در تهران به فروش  یک میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۸۵۸ هزار تومان بدون سر گروه سینمایی به فروش رسید.

گفتنی است فیلم سینمایی «۵۷۸ روز انتظار» ساخته احمد عبداللهیان در ۲۳ روز اکران و در ۵ سالن سینمایی تنها ۸ میلیون و ۴۷۷ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین فیلم های سینمایی «جا به جا» به کارگردانی علی توکل نیا و فیلم سینمایی «هیچ کجا-هیچ کس» ساخته ابراهیم شیبانی بعد از ۱۰۴ روز اکران به ترتیب یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان و ۴۴۷میلون و ۳۰۱ هزار تومان به فروش رسیده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.