چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

تلاش براى رساندن"تبسم گرگ"به فيلم فجر

اصغری: پروژه"شهيدشوشترى"نشان مى‌دهد ايران خود از قربانيان تروريسم است

ابراهیم اصغری

ابراهیم اصغری در مورد فیلم خود گفت: پروژه «شهید شوشتری» فیلمی است که نشان می‌دهد ایران خود از قربانیان تروریسم است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس ابراهیم اصغری؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «تبسم گرگ» خبر داد این پروژه در مراحل نهایی خود قرار دارد و  پروژه سینمایی «شهید شوشتری» در اولویت برای او قرار دارد.

 

ابراهیم اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار سینماپرس گفت: «تبسم گرگ» در آخرین مراحل صدا گذاری توسط عباس سالار زهی است و ستار اورکی موسیقی این فیلم را به اتمام رسانده است. امیدوارم فیلم «تبسم گرگ» را هفته آینده تمام کنیم و بتوانیم فیلم را در جشنواره فجر اکران کنیم.

 

اصغری اظهار داشت: من پیگیر هستم و منتظرم تا اگر شرایط به وجود آید پروژه «شهید شوشتری» را تولید کنم. با توجه به اینکه تمام سال گذشته را به جمع آوری تحقیقات و نگارش فیلمنامه مشغول بودیم از ابتدای امسال پیگیر ساخت این فیلم بوده ایم. امیدوارم شرایط تولید این فیلم مهیا شود ولی تا امروز این اتفاق رخ نداده است. البته جدیدا مکاتبه ای با مدیران جدید سازمان سینمایی داشته ام و با مسئولین وزارت ارشاد صحبت هایی کرده ام. باید ببینیم برای حمایت از این پروژه چه تصمیمی می گیرند و حمایتشان شامل این فیلم می شود و من انتظار دارم وزارت ارشاد و  سپاه پاسدارن برای تولید این فیلم ما را یاری کنند.

 تهیه کننده «تبسم گرگ» خاطر نشان کرد: فیلمنامه با موضوع شهدای وحدت و بررسی حوادث سال ۸۸ در سیستان و بلوچستان با نگاه به زندگی شهید شوشتری نوشته شده است. جواد اردکانی و جواد ستوده نیا فیلمنامه را با همکاری و تحقیقات مصطفی محمدی و جواد علیزاده نگاشته اند و امیدواریم این فیلم به زودی در مرحله ساخت قرار گیرد.

اصغری اذعان داشت: قصه بسیار جذاب و نگاه ما این است که فیلمی با مهارت های فنی و تکنیکی و جذابیت و به روز بودن قصه بتواند با مخاطبان ارتباط برخورد کند و در ساختار و در تولید و انتخاب عوامل حرفه ای ترین افراد را برای ساخت این فیلم در نظر داریم و مخاطبان برایمان خیلی مهم است و حتی نگاه ما این است که نگاهمخاطب خارجی را هم جذب کنیم.

ابراهیم اصغری در پایان تصریح کرد: چون همیشه در خارج کشور ما را متهم به تروریسم می کنند و تبلیغاتی اینگونه بر علیه ما وجود دارد و این در حالی است که ما از قربانیان تروریسم هستیم و باید با ساخت اینگونه فیلم ها صدایمان را گوش جهانیان برسانیم. پروژه «شهید شوشتری» از این نمونه ها است. او با انگیزه خدمت به سیستان و بلوچستان می رود و در یک عملیات ناجوانمردانه به شهادت می رسد وامیدوارم با حمایت از ساخت این فیلم بتوانیم این را هم به مخاطبان ایرانی و هم به مخاطبان خارجی نشان دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.