چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵

اکران «او خوب سنگ می‌زند» و «پنجشنبه آخر ماه» خارج از گروه‌های سینمایی

ابراهیم اصغری

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما درباره وضعیت اکران فیلم سینمایی «او خوب سنگ می‌زند» و «پنجشنبه آخر ماه» گفت: در صدد هستیم تا بعد از ماه محرم و صفر این دو فیلم را اکران کنیم که احتمالا این اتفاق خارج از گروه های سینمایی برای آنها بیفتد.

ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی «تبسم گرگ» به کارگردانی جواد علیزاده درباره وضعیت کنونی این فیلم به سینماپرس، گفت: مریم صفایی تدوین این فیلم را انجام داده و از مدتی پیش عباس سالارزهی صداگذاری آن ار آغاز کرده که در دو هفته آینده صداگذاری آن به اتمام می رسد.

وی افزود: چندی پیش ستار اورکی آهنگسازی این فیلم سینمایی را به پایان رساند. با این که «تبسم گرگ» به زودی آماده نمایش می شود؛ اما ما این فیلم سینمایی را برای نخستین بار در سی و دومین جشنواره فیلم فجر نمایش می دهیم.

گفتنی است؛ در فیلم سینمایی «تبسم گرگ»، لیلا برخورداری، رضا نامدار، امیر محاسبتی، داود عین آبادی، هامون جباری و پردیس افکاری به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی «تبسم گرگ» داستانی در رابطه با حیات وحش و زندگی یک شکارچی است که برای جبران بدهی هایش مجبور به شکار غیرمجاز می شود.

اصغری درباره وضعیت اکران فیلم سینمایی «او خوب سنگ می‌زند» و «پنجشنبه آخر ماه» گفت: پخش این دو فیلم به جبرئیل فیلم سپرده شده است و در صدد هستیم تا بعد از ماه محرم و صفر این دو فیلم را روانه اکران کنیم که احتمالا این اتفاق خارج از گروه های سینمایی برای آنها بیفتد.

لازم به ذکر در فیلم سینمایی «او خوب سنگ می‌زند»، که داستان نوجواني به نام بردو را روایت می کند که پدر خود را از دست داده و به همراه برادر و مادر خود زندگي ميکند و بردو بخاطر اينکه بتواند زندگي خود را سرو سامان دهد راهي سفري مي شود که طلب پدر خودرا پس بگيرد که در ميانه راه در گير اتفاقاتي ناخواسته مي شود، بازیگرانی چون ساعد سهیلی، قربان نجفی و داوود عین آبادی بازی کرده اند.

همچنین در فیلم سینمایی «پنجشنبه آخر ماه» محمود پاک نیت، شبنم قلی خانی، علی کشوری، سینا سهیلی و لاله کریمی به ایفای نقش پرداخته اند.

اصغری درباره پروژه سینمایی «شهید شوشتری» نیز بیان کرد: هرچند در دولت قبلی نتوانستیم شرایط مناسب را برای ساخت این فیلم سینمایی فراهم کنیم، اما امیدوارم با روی کار آمدن دولت جدید و حمایت سازمان سینمایی بودجه مناسب برای ساخت این فیلم سینمایی فراهم شود. مذاکراتی برای مشارکت ساخت با سپاه پاسداران نیز انجام دادیم که با مشخص شدن شرایط مالی این فیلم را اولویت کاری خود قرار خواهیم داد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.