سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱

تولید چهار مجموعه انیمیشن ضد امریکایی در خانه پویانمایی انقلاب اسلامی

محمدامین همدانی

مدیر خانه پویانمایی انقلاب اسلامی، از تولید مجموعه های جدیدی از پویانمایی‌های ضدآمریکایی با حمایت سازمان هنری رسانه‌ای اوج خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدامین همدانی درباره مجموعه ۱۰ قسمتی «آتو» گفت: نام این مجموعه به صورت طنز، برگرفته از عنوان «ناتو» است.

 

وی گفت: در این مجموعه، سران ناتو تلاش می­کنند گروه ویژه­ای برای جنگ با تروریسم بین ­المللی تشکیل بدهند و هر یک از کشورهای عضو، نیروهای ویژه­ای معرفی می­ کنند که گروه سربازان بین المللی را سر و سامان بدهند. اما نیروهای ویژه ضد تروریسم، کاری جز تقویت تروریست­ ها و خرابکاری در کشورهای مختلف دنیا انجام نمی ­دهند.

 

مدیر خانه پویانمایی ادامه داد: این کار رویکرد طنز دارد و در چند اکران دانشگاهی با استقبال خوب مخاطبان روبه­رو شده است.

 

همدانی درباره انیمیشن دیگری با عنوان «پرواز تا بی­نهایت» گفت: این انیمیشن که برنده جایزه دوم جشنواره عمار و جایزه اول تهران ۱۴۰۴ شده، درباره نبرد فرضی ایران و آمریکا در سال ۲۰۲۵ میلادی است.

 

وی به گرافیک کاملاً حرفه­ای این پویانمایی اشاره کرد و گفت: «هنرمندان کاربلد و انقلابی موسسه فرهنگی سلوک افلاکیان با حمایت سازمان رسانه­ای اوج، این انیمیشن را تولید کرده­اند.»

 

مدیر خانه پویانمایی انقلاب اسلامی، درباره انیمیشن کوتاه IQ گفت: این کار هم هواپیمای جاسوسی RQ۱۷۰ را به سخره گرفته و در قالب طنز، پهپاد آمریکایی و شکار آن را روایت می­ کند.

 

وی درباره مجموعه ۳۰ قسمتی «عمو سام» با موضوع جنگ­طلبی های آمریکا گفت: فعلاً ۱۵ قسمت «عمو سام» آماده پخش است و بقیه قسمت­ها به زودی نهایی خواهد شد.

 

همدانی گفت: «مجموعه «عمو سام» از داستان­های کوتاه بدون کلام درباره آمریکا و دخالت­های نظامی این کشور در جاهای مختلف دنیا بهره می ­برد.

 

انتهای پیام

 

وی از تولید یک انیمیشن ۱۵ دقیقه ­ای درباره نبرد احتمالی ایران و آمریکا در تنگه هرمز خبر داد و گفت: «هنرمندان انیمیشن مشهد مشغول تولید این کار هستند که نمونه خوبی در حوزه تولید انیمیشن ایرانی خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.