سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲

ساخت فیلم سینمایی «شهید همت»تعبیر یک رویا!

رضامیرکریمی-همت

سینماپرس-گروه سینما/زندگی سردار مشهور سپاه ایران، شهید ابراهیم همت یکی از جذاب ترین موضوعاتی است که علاقه مندان به سینمای دفاع مقدس همیشه آرزوی دیدن چنین فیلمی را داشته اند که این فیلم به کارگردانی رضا میرکریمی تابستان ۹۳ آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینما پرس محمدرضا گوهری از اوایل مرداد ماه نگارش فیلمنامه «شهید همت» را آغاز کرده و گفته می شود تحقیقات این فیلم از یک سال پیش آغاز شده است و رضا میر کریمی آن را کارگردانی خواهد کرد.

 

داستان این فیلم به مراحل پایانی عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر با محوریت سردار شهید حاج ابراهیم همت می‌پردازد.

 

شنیده ها حاکی از این است فيلم محصول انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس خواهد بود و قرار است پیش تولید «شهید همت» از آذر ماه سال جاري آغاز شود.همچنین تیم سازنده فیلم ظاهرا قصد دارن دکور جدیدی برای این فیلم بسازند که دکور دیگر فیلم های جنگی قبلی نباشد و پروسه ساخت این دکور ظاهرا زمان گیر و هزینه زیادی را لازم خواهد داشت.

 

تابستان ۹۳ را  تاریخی برای  فيلمبرداري‌ «شهید همت» اعلام کرده اند و قرار است ساخت این فیلم یکی از اتفاقات بزرگ سینمای ایران باشد.

 

تاکنون در مورد شهید همت، اثر تصویری داستانی در سینما و تلویزیون ایران ساخته نشده است و  زندگی سردار مشهور سپاه ایران، شهید ابراهیم همت یکی از جذاب ترین موضوعاتی است که علاقه مندان به سینمای دفاع مقدس همیشه آرزوی دیدن چنین فیلمی را داشته اند.

 

 رضا میرکریمی که این روزها در حال تصویربرداری یک فیلم اجتماعی به نام «امروز» با بازی پرویز پرستویی است.

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

 

نظرات

  • Ali Reza Zolfaghari ۱۳۹۲/۰۸/۲۹ - ۰۴:۲۵
    0 0
    salam, kheili khoshhal hastam az shanidane in khabar, enshaalah movafagh bashid, faghat khoda vakili sange tamom begzarid chon zamin mesle in sardare alighadr kam be khodesh mibine va agar dr in film kam kari beshe bazde manfi pida mikone agar kargardane va bazigran ba tamame tavan va tavakol be khodie ghader va azim film ro kar konan hatman khoda komak mikone va enshaalah filme zibai tolid mishe az hameie shoma azizan motshaker hastam.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.