چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰

ثقفی به دنبال مردی که اسب شود

ثقفی تهیه کننده در نشست خبری فیلم مرگ کسب و کار من است

سینماپرس-گروه سینما/علی اکبر ثقفی تهیه کننده «مردی که اسب شد » در مورد این فیلم گفت: در حال مذاکره با عوامل هستیم .تا الان با چند بازیگر صحبت کرده ایم.

به گزارش خبرنگار سینما پرس  «مردی که اسب شد » که چندی پیش پروانه ساختش صادر شد ، در حال حاضر همزمان با پیش تولید، بازنویسی فیلمنامه توسط امیرحسین ثقفی در حال انجام است.

 

علی اکبر  ثقفی تهیه کننده «مردی که اسب شد » در گفت و گو با خبر نگار سینما پرس گفت: اواخر مهر ماه کلید می زنیم و در حال حاضر سی درصد پیش تولید را جلو برده ایم و در حال مذاکره با عوامل هستیم. تا امروز با چند بازیگر صحبت کرده ایم اما چون هنوز قرارداد نبسته ایم نمی توانم نام آنها را رسانه ای کنم.

 

ثقفی همچنین درباره فیلمنامه«مردی که اسب شد » که در حال بازنویسی است گفت: کار در ادامه کارهای قبلی کارگردان است و کلیت آن یادآور فضا ی موضوعات اجتماعی است برای تولید این فیلمنامه نیاز به شرایط جوی بسیار خاصی داریم که امید وارم بتوانیم در شرایط تولید استاندارد فیلم را جلو دوربین ببریم.

 

ثقفی در پایان اشاره کرد: برای اینکه فیلم را به جشنواره برسانیم اصلا  تصمیم نگرفته ایم و در واقع شرایط یک تولید خوب را فدای رسیدن فیلم به جشنواره نتمی کنیم و جشنواره برای ما اولویت ندارد.

 

«مرگ کسب و کار من» اولین ساخته بلند سینمایی امیر حسین ثقفی چندی پیش در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است و دومین فیلم وی با عنوان «همه چیز برای فروش» نیمه پائیز در گروه سینمایی آزادی اکران خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.