شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶

پوراحمد « ۵۰ قدم آخر» را دهم مهر جلوی دوربین می‌برد

کیومرث پوراحمد دبیر دومین نشست رسانه‌ای جشن خانه سینما

سینماپرس-گروه سینما/ فیلم سینمایی « ۵۰ قدم آخر» تازه ترین ساخته کیومرث پوراحمد به تهیه کنندگی سعید سعدی دهم مهرماه جلوی دوربین می رود.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» با انجام پیش تولید و ساخت دکورهای لازم  هفته آینده جلوی دوربین می رود.

 

کیومرث پوراحمد پس از  ساخت «اتوبوس شب» تصمیم گرفت فیلم « ۵۰ قدم آخر» را جلوی دوربین ببرد. این فیلم در نجف آباد اصفهان و دکورهایی که در این شهر ساخته شده جلوی دوربین می رود. فیلم درباره رشادت شهدای این شهر است و گویش فیلم نجف آبادی خواهد بود. اکثر بازیگران فیلم پوراحمد از انجمن سینمای جوانان و تئاتر اصفهان و نجف آباد بهره می برد.  هنوز هیچ یک از بازیگران مطرح سینما قراردادشان با تهیه کننده فیلم قطعی نشده است.

 

فیلم پوراحمد با مشارکت انجمن سینما ی انقلاب و دفاع مقدس، گنگره سرداران شهید نجف آباد، لشکر هشت نجف اشرف دانشگاه آزاد نجف آباد تولید می شود.

 

«۵۰ قدم آخر» که پیش از این با نام «شناسایی» و «ایرانی» شناخته شده است و  حسین جعفریان(مدیرفیلمبرداری)، محمدمختاری (صدابردار) و عباس بلوندی (طراح لباس و صحنه)، سعید سعدی (تهیه کننده) با پوراحمد همکاری دارند.

 

«۵۰ قدم آخر» داستان رزمنده ای است که در یک عملیات پایش روی مین می رود و ۱۸ روز در خاک عراق گرفتار می شود.

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.