شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸

رضا طالبی کناری تیتراژ پایانی «نبرد با دزدان کتیبه» می خواند

رضا طالبی کناری

سینما پرس – گروه هفت هنر/ رضا طالبی کناری ضمن بیان اینکه کار ساخت موسیقی فیلم سینمایی «نبرد با دزدان کتیبه» را به کارگردانی سید داوود اطیابی آغاز کرده است از احتمال خواندن تیتراژ پایانی این فیلم خبر داد.

رضا طالبی کناری، آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان اینکه ساخت موسیقی فیلم سینمایی «نبرد با دزدان کتیبه»، به کارگردانی سید داوود اطیابی و تهیه کنندگی سید مسعود اطیابی آغاز کرده است، اظهار داشت: پروژه سینمایی «نبرد با دزدان کتیبه» کاری برای گروه سنی کودک و نوجوان است، بنابراین در ساخت موسیقی آن ویژگی هایی که برای موسیقی کودک و نوجوان وجود دارد رعایت می شود و موسیقی فیلم از سازبندی گیتار، ساز دهنی و... برخوردار است.

 

وی ادامه داد: داستان این فیلم در مورد کتیبه ای است که از یک موزه به سرقت برده می شود بنابراین موسیقی فیلم نیز برگرفته شده از تم اصلی داستان یعنی نبرد میان خیر و شر است، همچنین در برخی از بخش ها و سکانس های فیلم که داستان دچار حوادث و صحنه هاییی پر هیجان می شود به فراخور این صحنه ها موسیقی نیز تم تندر و ضرباهنگ بالاتری پیدا می کند.

 

طالبی کناری تصریح کرد: فیلم سینمایی «نبرد با دزدان کتیبه» دو خواننده خواهد داشتکه احتمالا تیتراژ پایانی آن را خودم می خوانم، اشعاری که برای این فیلم سروده شده اند بر محور همان نبرد میان خیر و شر می چرخد.

 

این آهنگساز در مورد فعالیت های دیگر خود عنوان کرد: سال گذشته برای اولین بار در ایران کلیپی را به صورت انیمیشن با نام «با من بخوان» تولید کردیم، که از شبکه های مختلف از جمله شبکه پویا پخش شد و مورد استقبال قرر گرفت و بازتاب های خوبی را نیز داشت.

 

 طالبی کناری خاطر نشان کرد: کارگردان این کلیپ را روانبخش صادقی بر عهده داشت و موسیقی آن نیز بر اساس موسیقی نواحی ایران ساخته شده بود.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.