سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹

جدیدترین پروژه دیده نشده مانی حقیقی با نام «تفریق» در بوسان

مانی حقیقی

سینما پرس- گروه سینما/ مانی حقیقی برای ساخت «تفریق» در «بازار پروژه آسیایی» جشنواره فیلم بوسان با تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران بین‌المللی ملاقات می‌کند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره فیلم بوسان فهرست اسامی پروژه‌های حاضر در «بازار پروژه آسیایی» این جشنواره کره‌ای را در حالی منتشر کردند که نام مانی حقیقی نیز به عنوان کارگردان فیلمی با عنوان «تفریق» (Subtraction) در این فهرست به چشم می‌خورد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، «بازار پروژه آسیایی» محلی است که کارگرانان و تهیه‌کنندگان آسیایی برای ملاقات با تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران بین‌المللی در جهت ساخت پروژه‌های آینده خود در آنجا حضور پیدا می‌کنند. همچنین فروش حق امتیاز اکران آثار آتی کارگردانان به شرکت‌های فیلمسازی بین‌المللی نیز از دیگر اهداف «بازار پروژه آسیایی» این جشنواره کره‌ای است.

 

در مجموع ۳۰ اثر به صورت رسمی در فهرست منتشر شده این دوره از «بازار پروژه آسیایی» حضور دارند. «بازار پروژه آسیایی» بین روزهای هفتم تا ۱۰ اکتبر (۱۵ تا ۱۸ مهر) و در جریان برگزاری این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان برگزار می‌شود.

 

همچنین در میان پروژه‌های حاضر در «بازار پروژه آسیایی» این دوره از جشنواره فیلم بوسان فیلمی با عنوان «خبرهای جزیره» (Island News) به کارگردانی «یوییچی تازاوا به چشم می‌خورد که به عنوان محصول مشترک ایران و ژاپن معرفی شده است.

 

 این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان که هجدهمین سال برگزاری خود را تجربه می‌کند نیز بین روزهای سوم تا ۱۲ اکتبر (۱۱ تا ۲۰ مهر) پاییز سال جاری برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.