سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵

جمال شورجه عنوان کرد:

تجمع مقابل خانه سینما خوراکی برای رسانه‎های ضد نظام می‌شود

جمال شورجه کارگردان در نشست نقد وبررسی سی امین جشنواره فیلم فجر در سینما پرس

سینما پرس – گروه سینما/ جمال شورجه در مورد تجمع برخی از هنرمندان در مقابل خانه سینما واکنش نشان داد و بیان کرد: این نوع از تجمع ها خوراکی برای رسانه های غربی است.

 

جمال شورجه در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس ضمن تأیید صحبت فرهاد توحیدی با منتظر المهدی در رابطه با عدم فعالیت در خانه سینما، بیان کرد: آنطور که به من اطلاع دادند فعلا کسی در خانه سینما تا روز پنج شنبه یعنی به مدت ۴۸ ساعت حضور نخاهد داشت.

 

وی ادامه داد: باید جلسه ای را ترتیب داد تا در این رابطه بررسی های دقیق تری صورت بگیرد، به نظر من شرایط فعلی شرایط تب دار و مریض است و باید برای آن فکرهای اساسی و کارشناسانه تری انجام داد.

 

شورجه در رابطه با تجمعی که در خانه سینما برگزار شده است، اظهار داشت: در واقع این تجمع و شعارهایی که در آن مطرح شد خوراکی است برای رسانه های خارجی، نباید خانه سینما را از شرایط صنفی تبدیل به شرایط سیاسی کرد، من به دوستانی مثل آقای داوود نژاد که شعارهایی را در این تجمع مطرح کردند نیز تذکر دادم به هر حال به نظرم در شرایط فعلی باید جلسه ای را ترتیب بدهیم تا ببینیم چگونه می شود این مسئله را حل کرد زیرا برای برخی مصوبات ارشاد در رابطه با خانه سینما، مجمع عمومی برگزار شده و همچنین هیئت مدیره انتخاب شده اهمیتی نداشته و حرف خود را می زنند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.