چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹

«دیزنی» انیمیشن «کتاب جنگل» را بازسازی می‌کند

کتاب جنگل

سینما پرس- گروه سینما/ پس از بازسازی «آلیس در سرزمین عجایب»، «سیندرلا» و «زیبای خفته»، این بار مسئولان «والت دیزنی» از بازسازی انیمیشن «کتاب جنگل» خبر دادند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان «والت دیزنی» اعلام کردند که در جدیدترین پروژه خود انیمیشن کلاسیک این استودیو به نام «کتاب جنگل» (The Jungle Book) را در قالب فیلم سینمایی «لایو-اکشن» بازسازی می‌کند.

 

رودیار کیپلینگ؛ نویسنده و شاعر انگلیسی در سال 1894 میلادی مجموعه داستان‌های کوتاهی با عنوان «کتاب جنگل» را خلق کرده است و استودیو «والت دیزنی» نیز برای نخستین بار در سال 1967 یک انیمیشن سینمایی را براساس این داستان تولید و اکران کرد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، جاستین مارکس فیلمنامه جدیدترین نسخه «کتاب جنگل» را می‌نویسد و این فیلم سینمایی داستان پسری را به تصویر می‌کشد که در جنگل و در میان حیوانات بزرگ می‌شود و دوستانی به نام «بالو» که یک خرس و «باگیرا» که یک پلنگ است، دارد.

 

هنوز «دیزنی» جزئیات بیشتری از این پروژه اعلام نکرده‌ است. تهیه‌کننده این اثر مشخص نیست و مسئولان این استودیو اظهار کرده‌اند که در حال حاضر به دنبال کارگردان برای این فیلم سینمایی هستند.

 

پس از اینکه نسخه بازسازی شده «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland) توانست فروشی بیش از یک میلیارد دلار را در گیشه سینماهای سراسر جهان برای «دیزنی» به ارمغان بیاورد. مسئولان این استودیو فیلمسازی به فکر بازسازی دیگر آثارشان افتادند، به طوری که اکنون در حال ساخت نسخه جدید انیمیشن «سیندرلا» (Cinderella) و «زیبای خفته» (Sleeping Beauty) هستند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.