شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱

شهرک دفاع مقدس میزبان پنج فیلم و سریال

شهرک سینمایی دفاع مقدس

سینماپرس- گروه سینما/ شهرک سینمایی دفاع مقدس این روزها میزبان پنج اثر سینمایی و تلویزیونی است که در لوکیشن های مختلف این شهرک مقابل دوربین رفته اند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، این شهرک سینمایی در روزهای اخیر میزبان فیلم سینمایی «محمد (ص) »به کارگردانی مجید مجیدی است. گروه سازنده این فیلم حدود 8 روز است که در شهرک سینمایی مشغول به کار هستند و سکانس های حمله به مکه را فیلمبرداری می کنند. در فیلم برداری این صحنه ها از جلوه های ویژه تصویری بهره گرفته می شود.

 

سریال «فرشته ها بر فراز آسمان» به کارگردانی «محمد رضا آهنج» اثر دیگری است که در این لوکیشن مقابل دوربین خواهد رفت. این سریال در نزدیکی لوکیشن سریال یوسف پیامبر (ص) به تصویر کشیده می شود و قرار است در صحنه سقوط یک هواپیمای مسافربری در آن به تصویر کشیده شود. موضوع محوری این سریال امنیت پرواز است. فرشته ها بر فراز آسمان در ماههای آینده نیز همچنان میهمان شهرک سینمایی دفاع مقدس خواهد بود.

 

همچنین حسین تبریزی نیز ساخت مینی سریال «سمفونی عشق» را برای شبکه دو سیما در این مکان پی گیری می کند. روز چهارشنبه خبرنگاران از پشت صحنه این کار بازدید کردند و با تصویربرداری صحنه های جنگی این سریال از نزدیک آشنا شدند. پژمان بازغی، کامبیز دیرباز، رابعه اسکویی، مونا فرجاد،رحیم نوروزی؛ میر طاهر مظلومی، قاسم زارع، نیلوفر شهیدی و ... بازیگران این سریال هستند.

 

در این مدت فیلم های کوتاه «قصه های جنگ» به کارگردانی حسن جاویده و فیلم «من در میان پوسیتنی که در آن می جنگم» به کارگردانی آرش مشورت در این شهرک مقابل دوربین رفته اند.

 

شهرک سینمایی دفاع مقدس در اتوبان تهران ـ قم قرار دارد و به واسطه برخورداری از لوکیشن های مختلف و امکانات متعدد، محل مراجعه بسیاری از سینماگران است.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.