شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳

دکتر حسن روحانی به همایش افق رسانه رفت

«کلید» رییس جمهور منتخب در «قفل» مشکلات مالی صدا و سیما

ضرغامی-روحانی

سینماپرس: گروه تلویزیون/ دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب امروز در جمع مدیران ارشد سازمان صدا و سیما حضور می یابد. علت این حضور، شرکت وی در همایش افق رسانه است که به صورت فصلی و با حضور مدیران این سازمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، همایش افق رسانه مهم ترین گردهم آیی مدیران سازمان صدا و سیما است که به صورت فصلی برگزار می شود و هربار مهم ترین مسائل این رسانه در آن مورد بررسی، سیاست گذاری و تبیین قرار می گیرد. پیش از این نیز مسوولان مختلف کشور به عنوان میهمان افتخاری در این همایش شرکت کرده بودند.

در ماههای اخیر مشکلات مالی مختلفی گریبان گیر سازمان صدا و سیما شده است و مسوولان این سازمان که از زمان انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهور، سیاست مسالمت آمیز و حمایتی از وی را در پیش گرفته اند؛ امیدوارند تا در تعامل با رییس جمهور، بودجه مورد نیاز برای فعالیت های خود را از دولت دریافت و به مشکلات مالی پایان دهند. در روزهای پس از پیروزی رییس جمهور منتخب، شبکه های سیما بارها تصاویر حضور مردم در میادین شهر و شادی آنها را پخش کرد و اخیرا نیز با تهیه فیلمی مستند درباره چرایی پیروزی این کاندیدا، وی را به عنوان چهره ای معتدل گرا و میانه رو معرفی کرده و همین رویه را علت محبوبیت این کاندیدا در نزد مردم معرفی کرده اند.

صدا و سیما با وجود پخش آگهی های بازرگانی متعدد، ملزم به واریز مبلغ کسب شده از درآمد آگهی ها به حساب دولت است و تا زمانی که دولت سهم صدا و سیما را از محل آگهی ها پرداخت نکند، این سازمان قادر به دسترسی به منابع مالی حاصل از پخش آگهی ها نخواهد بود.

انتهای پیام/ ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.