چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱

همزمان با آغاز فیلم برداری بخش های تازه

قاچاق چی عتیقه های کلاه پهلوی به دام می افتد

کلاه پهلوی

سینماپرس: گروه تلویزیون/ قسمت سی و پنجم «کلاه پهلوی» که قرار بود جمعه 24 خرداد ماه پخش شود، این هفته به روی آنتن خواهد رفت. همزمان با پخش این قسمت، گروه سازنده سریال در حال تدارک فیلم برداری بخش های تازه ای از سریال هستند و به زودی صحنه به راه افتادن سیل در شهر سامان در شهرک سینمایی غزالی مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، قسمت سی و پنجم سریال کلاه پهلوی هفته گذشته به نمایش درنیامد و این قسمت، جمعه این هفته 31 تیرماه نمایش داده خواهد شد. در این قسمت مخاطبان با رویدادها و اتفاقات گوناگونی مواجهه می شوند. در پی برگزاری تعزیه در شهر سامان و دستگیری محمد علی و سید اکبر، «آقای احسان» قاضی متدین شهر نیز از سوی دولت مرکزی عزل می شود و قاضی جوانی به سامان فرستاده می شود. او با صدور حکمی، برگزار کنندگان تعزیه را به تهران می فرستد تا در آنجا محاکمه شوند.

همچنین «ژان» هم که برای معامله عتیقه به سامان آمده، گرفتار توطئه کریم شده و توسط پلیس سیاسی دستگیر می شود. آزادی او ماجراهایی را به دنبال می آورد.

از دیگر رویدادهای این قسمت می توان به فشار فرمانداری بر میرزا رضا و همسرش برای پذیرش فرمان کشف حجاب و حضور در جشن فرمانداری اشاره کرد که با واکنش میرزا رضا همراه می شود.

همچنین در این قسمت پرده خوانی «محسن میرزاعلی» نمایش داده می شود. پس از نمایش برگزاری مراسم تعزیه در قسمت 34، این دومین بار است که سریال کلاه پهلوی به یکی از سنت های آیینی و فرهنگی می پردازد. از این قسمت بازی «آرش عبدالعظیمی» در نقش قاضی رستمخانی، قاضی جدید شهر سامان نیز آغاز خواهد شد.

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 10 ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv  هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.

انتهای پیام/ ب.ب 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.