چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳

محمود عزیزی عنوان کرد:

مسئولان تئاتر با این جمله که این متن در شأن شما نیست از اجرا جلوگیری می‌کنند

دکتر محمود عزیزی*

سینما پرس – گروه هفت هنر/ محمود عزیزی از تصمیم خود برای اجری نمایش «چه جوری بگم دوست دارم» و عدم پذیرش مسئولان در رابطه با اجرای این نمایش خبرداد و گفت: به من می گویند این نمایش در شأن شما نیست.

محمود عزیزی؛ کارگردان و بازیگر تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس ضمن بیان اینکه تصمیم به اجرای نمایشی دارد که مسئولان از به صحنه رفتن آن جلوگیری می کنند، در رابطه با این نمایش اظهار داشت: مدتی است که تصمیم دارم نمایشی را با نام «چه جوری بگم دوست دارم؟» را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرم اما برخی از مسئولان از اجرای این نمایش با گفتن این مسئله که متن آن در شأن شما نیست جلوگیری می کنند.

 

وی ادامه داد: نمی دانم دیگران چگونه می توانند بدون دلیلی قانع کننده نگران حیثیت و آبروی فردی دیگر باشند، من اعتقاد دارم که اگر شخصی بیاید و با دلیل و منطق بگوید این کارت اشتباه است آن را بپذیرم و در رفع آن مشکل تلاش کنم اما اینکه برخی از این افراد می گویند اجرای این نمایش در شأن شما نیست بدون پاسخی قانع کننده بوده و برای من قابل پذیرفتن نیست.

 

عزیزی در رابطه با داستان نمایش «چه جوری بگم دوست دارم؟»، گفت: این نمایش در رابطه با زندگی دو انسان است که یکی هنرمند و دیگری خانه دار است و در حقیقت در این متن با موضوعی اجتماعی رو به رو هستیم که تفاوت هایی مثل داشتن و نداشتن و یا زندگی زومره ای که به آن دچار هستیم را روایت می کند، قرار بود که من و بهاره رهنما این دو نقش را ایفا کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: پیش از این نمایش نیز دوست داشتم که نمایشنامه «رؤیای شب نیمه تابستان» را که اثری کمدی از ویلیلم شکسپیر است را اجرا کنم که آن نیز میسر نشد.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

                                                                                

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.