جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

حبیب دهقان نسب در روزنامه «مرد امروز» مشغول به فعالیت شد

حبیب دهقان نسب

سینماپرس-گروه هفت هنر/بازیگر تئاتر از حضور خود در نمایش «نام همه مصلوبان عیسی است» در نقش یک روزنامه نگار خبر داد.

حبیب دهقان نسب بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان اینکه به تازگی تمرینات نمتیشی را با نام «نام همه مصلوبان عیسی است» را آغاز کرده است، ادامه داد: این نمایش به کارگردانی «ایوب آقاخانی» قرار است که شهریور ماه در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برود.

 

وی ادامه داد: مقطع تاریخی این نمایش مربوط به سال 1328 می شود و داستان آن نیز به آشوب های پس از جنگ جهانی اول در کشور و در گیر شدن برخی از یهودی ها با یکدیگر می شود، من در این نمایش ایفاگر نقش روزنامه نگاری هستم که در روزنامه «مرد امروز» فعالیت می کند، این روزنامه نگار با نام «اقدامی»، در پی تشویق یکی از نویسندگان یهودی روزنامه برای کشتن یکی از سردمداران یهودی است. 

 

دهقان نسب در مورد جذابیت های نقش خود بیان کرد: ایفای نقش در قالب کاراکتر یک روزنامه نگار برای من خیلی جذاب بود و در واقع این نقشی است که هر بازیگری ممکن است که علاقمند باشد بازی کند، هر بازیگری برای پذیرفتن یک نقش معیارهایی را دارد و من فکر می کنم که نقش این روزنامه نگار به معیار های من برای حضور در این نمایش خیلی نزدیک بود.

 

این بازیگر تصریح کرد:اگرچه این نمایش مربوط به یک مقطع تاریخی می شود اما حرف هایی نیز برای امروز می تواند داشته باشد، در واقع مخاطبان می توانند از لابه لای دیالوگ ها، کلام، فضا و مفهوم نمایش برخی از مسائلی که هماهنگ با زندگی امروزی هستند را دریابد.

 

وی خاطر نشان کرد: من در این نمایش با بازیگرانی چون مجید مظفری، بهرام ابراهیمی، امیر علی دانایی، بهناز جعفری، سام کبودوند و... همبازی هستم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.