یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹

برزو امیری: «ژینا» با موسیقی کردی و کرمانشاهی می‌آید

برزو امیری

سینما پرس- گروه هفت هنر/ برزو امیری گفت: آلبوم موسیقی «ژینا» دیگر اثر گروه ترنگ با موسیقی کردی و کرمانشاهی روانه بازار موسیقی کشور می شود.

برزو امیری آهنگساز، نوازنده و سرپرست گروه موسیقی «ترنگ» در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: آلبوم موسیقی «ژینا» مجوز چاپ و نشر گرفت.

 

وی افزود: این آلبوم موسیقی کردی و کرمانشاهی است که با آهنگسازی و تنظیم خودم و خوانندگی محمدرضا دارابی آماده انتشار شده است. آلبوم شامل هفت قطعه می شود که این قطعات به ترتیب «وهار وهاره»، «دلتنگو ناشاد»، «کلنجه گیان»، «ساقی»، «شیرینو فرهاد»، «افسانه» و «فصلی وهار» نام دارند.

 

این آهنگساز تصریح کرد: همنوازان این آلبوم محمد موسوی نوازنده تار و تارباس، محمد اصغری نوازنده سنتور، کسرا سپندار نوازنده عود و دیوان، مجید علیزاده نوازنده تنبک و خودم نیز نوازندگی کمانچه، دف و دهل را عهده دارد بودم. مریم نیک بین و مصباح قمصری نیز همخوانان آلبوم «ژینا» هستند.

 

وی ادامه داد: آلبوم دیگری که به همراه این آلبوم روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد «با هم» نام دارد که موسیقی اصیل ایرانی است و به خوانندگی حمید خزاعی تهیه و تولید شده است.

 

امیری یادآور شد: «با هم» نیز شامل هفت قطعه می شود که این قطعات «نوایی نوایی» قطعه ای محلی خراسانی، «افلاکیان»، «نسیم صبحگاهی»، «دریا دل»، «ساز و آواز»، «بیا با هم» و «زلفای یارم» نام دارند.   

 

سرپرست گروه موسیقی «ترنگ» در پایان خاطر نشان کرد: «ژینا» به همراه آلبوم «باهم» دیگر اثر گروه ترنگ به زودی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می شود.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.