یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱

از 13 تا 15 خرداد/

فقط یک نمایش در تئاتر شهر به صحنه می‌رود

تئاتر شهر

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر از دوشنبه 13 خرداد تا چهارشنبه 15 خرداد به جز اجرای یک نمایش در تالار قشقایی برنامه ای ندارند.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تمامی اجراهای مجموعه تئاتر شهر به جز نمایش «دره گل زرد» به کارگردانی مهدی حاصل پور از دوشنبه 13 خرداد تا پایان روز چهارشنبه 15 خرداد به دلیل فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) و قیام پانزده خرداد به صحنه نخواهند رفت.

 

 نمایش «دره گل زرد» اقتباسی از کتاب «سه دیدار» زنده‌یاد نادر ابراهیمی است که به روایت گوشه‌ای از زندگی حضرت امام خمینی (ره)ازکودکی تا آشنایی با آیت الله کاشانی و تنها دیدار ایشان با محمدرضا پهلوی می‌پردازد.بهمن عباسپور، کیومرث قنبری آذر، حامد دولت‌آبادی، مجتبی بتوندی، مهسا ایرج‌پور، مینا پناهی، محسن روشنی بازیگران این اثر نمایشی هستند که از 13 تا 24 خرداد ساعت 19:30 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.


شایان ذکر است هم اکنون نمایش «خانه سربی» نوشته و کار علی نرگس نژاد در تالار اصلی  و «چکامه رستاخیز» به کارگردانی داود دانشور در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.