جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴

هم زمان با اجراي صحنه‌اي آثار جشنواره صاحبدلان/

اجراي نمايش «چكامه رستاخيز» در تئاترشهر ادامه دارد

پوستر چکامه رستاخیز

سینما پرس ـ گروه هفت هنر / به رغم تغيير برنامه‌هاي اجرايي سالن‌هاي مجموعه تئاترشهر به دليل برگزاري جشنواره تئاتر صاحبدلان اجراي نمايش «چكامه رستاخيز» به کارگردانی داود دانشور در سالن چهارسوي اين مجموعه ادامه دارد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومي نمايش، مجموعه تئاترشهر از تاريخ هفتم الي يازدهم خردادماه ميزبان اجراي صحنه‌اي آثار جشنواره تئاتر صاحبدلان است و پس از اين تاريخ سالن‌هاي سايه، قشقايي و كارگاه نمايش اين مجموعه شاهد به صحنه آمدن آثار جديد خواهند بود.در اين ميان نمايش «چكامه رستاخيز» نوشته آرتور ميلر و به كارگرداني داود دانشور همچنان به اجراي خود ادامه مي‌دهد و توقفي در اجراي اين اثر نمايشي به وجود نيامده است.

 

نمایش «چکامه رستاخیز» روایت گر زندگی فرد قدرتمندی است که تصمیم دارد برای دست یافتن به پول و قدرت بیشتر یک مبارز را در دوران معاصر به شیوه قرون وسطی به صلیب بکشد. در این راه از رسانه‌های بین‌المللی برای پوشش تصویری و مخابره این مراسم دعوت می‌کند و...

 

پوستر چکامه رستاخیز

در این اثر نمایشی داوود دانشور در نقش (فیلیکس)، طوفان مهردادیان (هنری)، پریسا مقتدی (امیلی)، شهریار رشیدعلی‌پور(اسکیپ)، هوشنگ قوانلو (کاپیتان)، رضا امامی (استانلی)، مژگان خالقی (جینین) و حسین گودرزی، مهدی اسدی و مسعود کبیری در نقش سرباز به عنوان بازیگر حضور دارند.

 

قدرت‌الله صالحی (دستیار کارگردان)، محمود هندیانی (مدیر اجرایی)، نینا نفیسی‌فرد (مدیر صحنه)، مهدیه مسلمی (منشی صحنه)، مهرداد دعوت‌خواه (عکس و فیلم)، نوژان مقدس (مسئول آکساسوار)، محمدرضا رشیدعلی‌پور (مسئول شبکه مجازی)، حسن متين (تدارکات)، شیوا رشیدیان و سينا ييلاقي (طراح صحنه و لباس)، سجاد دليري (دستیار صحنه)، قرزانه عاقلی (دستیار طراح صحنه و لباس)، بابک احمدی (مدیر روابط عمومی) عوامل اجرای این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

 

گفتنی است، دانشور چهار سال قبل نمایش «پای پیاده» اثر اسلاومیر مروژک را در تالار سایه تئاتر شهر کارگردانی کرده بود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.