چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

با پخش سی و سومین قسمت سریال کلاه پهلوی صورت می گیرد:

رونمایی از چهره جدید مرحوم «عباس امیری»

عباس امیری

سینماپرس: گروه تلویزیون/ با پخش قسمت سی و سوم «کلاه پهلوی»، مخاطبان این سریال با چهره تازه ای از مرحوم «عباس امیری» بازیگر نقش «ذبیح الله» مواجه خواهند شد.

به گزارش سینماپرس، در قسمت سی و سوم که جمعه دهم خرداد ماه نمایش داده خواهد شد، حاجی خان ( با بازی رضا کیانیان) به دیدار نوروزی میرزا رضا می رود و از مادر میرزا رضا ـ مرصع خانم ـ تقاضا می کند از خون دخترش فاطمه بگذرد. این پیشنهاد با واکنش خانواده میرزا رضا مواجه می شود. همچنین با وساطت حاجی خان، میرزا رضا به تهران می آید تا ترتیب آزادی ذبیح الله ( با بازی مرحوم عباس امیری) از زندان را بدهد. مرحوم عباس امیری که در سریال های مختارنامه و یوسف پیامبر نیز حضور داشت، در این سریال نقش یک کاسب بازاری را ایفاء کرده که مردی متدین و مذهبی است اما پسر و دخترش در تعارضی جدی با دیدگاه مذهبی او قرار دارند. ذبیح الله در قسمت های گذشته به دلیل اعتراض به حکومت بازداشت و به تهران منتقل شد و در مدت بازداشت در تهران مجبور شده چهره خود را تغییر دهد و حالا ظاهر تازه او هم برای میرزا رضا و هم برای خانواده اش تعجب آور است.

 مرحوم عباس امیری در اسفند ماه سال 1389 در یک سانحه رانندگی فوت کرد و فرصت تماشای سریال کلاه پهلوی را نیافت.

دستگیری صمصام نیز از دیگر ماجراهای قسمت س و سوم این سریال است.

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 10 ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv  هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند. 

 

انتهای پیام/ ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.