چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸

قطب الدین صادقی عنوان کرد:

«عدالت» انتظار من از مسئولان فرهنگی است

قطب الدین صادقی 2

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ قطب الدین صادقی با بیان این مطلب که برای چند نمایشنامه در انتظار حمایت یه سر می برد از مسئولان در خواست «عدالت» کرد.

کارگردان و بازیگر تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد فعالیت های اخیر خود در حوزه تئاتر بیان کرد: چند نمایشنامه را برای اجرا در نظر گرفته ام اما متأسفانه به دلیل شرایط نامطلوبی که در تئاتر حکمفرما است همچنان بلاتکلیف باقی مانده ام.

 

وی ادامه داد: «طلسم صبح گل» و «صدای یک دست» از جمله نمایشنامه هایی است که برای اجرا در تئاتر شهر در نظر گرفته ام اما شرایط به گونه ای است که حاضرم در هر سالن دیگری هم کار کنم اما همانطور که گفتم تا کنون این فرصت در اختیار من قرار داده نشده است.

 

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه باید به پیشکسوتان تئاتر بیش از آنچه هست اهمیت داده شود، تصریح کرد: «عدالت» تنها انتظاری است که من و همه هنرمندان از مسئولان دارند، شایسته سالاری و توسعه فرهنگ و هنر باید در حوزه تئاتر این کشور گسترده شود اما آنچه هم اکنون وجود دارد خلاف انچه است که باید باشد.

 

وی در مورد فعالیت های دیگر خود بیان کرد: همچنان مشغول بازی در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمد رضا ورزی هستم، من در این سریال در نقش شاپور ریپورتر حضور دارم.

 

انتهای پیام/ش.ع -ب.ب

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.