سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵

فرزانه نشاط خواه عنوان کرد:

«جنون سرعت» با بلاتکلیفی تالار مولوی بلاتکلیف ماند

فرزانه نشاط خواه

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ فرزانه نشاط خواه از اینکه با نا مشخص بودن وضعیت تالار مولوی اجرای عمومی نمایش «جنون سرعت» بلاتکلیف مانده است گلایه کرد.

فرزانه نشاط خواه مدیر اجرایی نمایش «جنون سرعت» در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس اظهار داشت: نمایش «جنون سرعت» سال گذشته دو اجرا در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر داشت وما از آن زمان تا کنون در تکاپوی اجرای عمومی این نمایش هستیم که تا این لحظه میسر نشده است.

 

وی ادامه داد: ما برای اجرای این نمایش در ابتدا به سالن حافظ مراجعه کردیم که آنها گفتند تا پایان سال این سالن پر شده است و پس از آن نیز به سالن مولوی مراجعه کردیم اما متأسفانه با نا مشخص و بلاتکلیف بودن وضعیت این سالن اجرای عمومی این نمایش نیز بلاتکلیف باقیمانده است.

 

نشاط خواه تصریح کرد: گروه و عوامل نمایش «جنون سرعت»انتظار دارند که برای کاری که ماه ها وقت گذاشته شده است اجرای عمومی در نظر گرفته شود، اما تاکنون هیچ حمایتی از ما صورت نگرفته است.

 

گفتنی است که نمایش «جنون سرعت» به کارگردانی مشترک نوید جهانزاده و غزاله  رشیدی  با بازی جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط خواه،محمد ساربان و ... در سی و یکمین جشنواره بین الملی تئاتر فجر به روی صحنه رفت، این نمایش با برداشتی آزاد از داستان رومئو و ژولیت به نگارش درامده است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.