سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۰

«بهنا» با موسیقی آکوستیک می‌آید

رامین بهنا

سینما پرس- گروه هفت هنر/ رامین بهنا از انتشار آلبوم جدید گروه بهنا تا سه ماه آینده خبر داد و گفت: در آلبوم جدید قطعات الکترو آکوستیک است و رنگ و بوی الکترونیک زیاد شده است.

رامین بهنا نوازنده، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی «بهنا» در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: در حال حاضر مشغول تنظیم و ضبط آلبوم جدید گروه بهنا هستیم که تا سه ماه آینده کار تمام و آماده انتشار می شود. همزمان با انتشار آلبوم اجرای قطعات آن را در کنسرت خواهیم داشت.

 

این آهنگساز با بیان اینکه آلبوم جدید گروه بهنا متفاوت با کارهای قبلی این گروه است، تصریح کرد: چون سبک و سیاق قطعات فرق کرده است دوست دارم با همان سبک و سیاق جدید نیز اجرا داشته باشیم. سبک و سیاق همان موسیقی تلفیقی محسوب می شود.

 

وی در خصوص سازبندی قطعات یادآور شد: در ترکیب بندی کارها ساز ایرانی نداریم و فرم و ارکستراسیون آهنگ ها کاملا تغییر کرده است و سوژه ها متفاوت شده است، قطعات الکترو آکوستیک است و در آلبوم جدید رنگ و بوی الکترونیک زیاد شده است.

 

بهنا در پایان خاطر نشان کرد: د رحال حاضر آلبوم در مرحله ضبط و تنظیم قطعات قرار دارد و گروه در کنار کار بر روی آلبوم تمرینات خود را نیز شروع کرده است.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.