یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷

مهران غفوریان «من کارگرم» را همراهی می‌کند

مهران غفوریان

سینماپرس- گروه سینما/ مهران غفوریان در روزهای پایانی فیلمبرداری به گروه فیلم ویدئویی «من کارگرم» به كارگرداني علی توحیدپرست پیوست .

به گزارش سینماپرس، غفوریان در روزهای پایانی فیلمبرداری و برای نقش آفرینی در یک نقش متفاوت به گروه فیلم ویدئویی «من کارگرم» به كارگرداني علی توحیدپرست و نویسندگی مهدی مطلبی و علی توحیدپرست(بر اساس طرحی از میثاق تدین) پیوست.

 

گروه تولید پس از پایان فیلم‌برداری در لوکیشن‌های مختلف از جمله شرکت خدمات شهرداری و کمیته امداد، صحنه‌های خیابانی در خیابان حجاب و منطقه سرچشمه هم اکنون برای ادامه فیلم‌برداری در لوکشین مربوط به شرکت مواد غذایی پرشین ماژان مستقر شده اند.

 

در این فیلم که موضوعی طنز دارد بازیگرانی چون مجید صالحی – بیتا سحرخیز – اصغر سمسار زاده – پروین قائم مقامی – مهران رجبی – شهین تسلیمی – محسن افشانی - سیاوش مفیدی – کورش معصومی – رضا عظیمی – یوسف قربانی – احمد ایراندوست – خسرو خان محمدی – مهرداد فلاحتگر-  نقش آفرینی می‌کنند.

 

گفتنی است با توجه به اینکه فیلم «من کارگرم» نگاه تاز‌ه‌ای  به مسائل اجتماعی در قلب طنز و با حضور بازیگران حوزه طنز دارد پیش بینی می‌شود با استقبال خوبی از سوی منتقدین و رسانه‌ها و مخاطبین سینما صورت گیرد.

 

در این فیلم داود توحید پرست با عنوان تهیه‌کننده، حسن منصوری ارمکی (دستیار تهیه‌کننده)، میثاق تدین (مجری طرح) شرکت پرشین ماژان (سرمایه‌گذار) حضور دارند.

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: صادق که یک کارگر ساده میباشد به همراه مادر و همسر پا به ماه خود در خانه ای استیجاری زندگی میکند . او با وجود اینکه انسان پر تلاشی است اما به دلیل سادگی اغلب روز ها بیکار میماند و همین امر او را برای تأمین مخارج زندگی دچار مشکل کرده است . در این بین روز وضع حمل همسر صادق فرار میرسد و از قضا صاحب شش فرزند پسر ( شش قلو ) میشود . ورود شش قلو ها ، زندگی صادق را درگیر ماجرا های عجیبی می کند.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.