یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱

مسعود موسوی عنوان کرد:

«ما فقط پنج دقیقه فرصت داشتیم» را با گروهی از دانشجویانم به صحنه می برم

مسعود موسوی2

کارگردان تئاتر از تصمیم خود برای اجرای سه نمایش در مجموعه تئاتر شهر، سالن استاد انتظامی و سالن استاد سمندریان در سال جاری خبر داد.

مسعود موسوی کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس با بیان اینکه در سال جاری سه برنامه برای فعالیت های خود در نظر گرفته است بیان کرد: اجرای نمایش «ما فقط پنج دقیقه وقت داشتیم» در سالن انتظامی برای مهر ماه سال جاری قطعی شده است، این نمایش دو اجرا در جشنواره فجر داشته است.


وی ادامه داد: این نمایش برگرفته شده از نمایشنامه «تدبیر» اثر «برشت» است در ابتدا قرار بود که اجرای عمومی نمایش را در اردیبهشت ماه داشته باشیم که بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و اجرای آن به اول مهر ماه موکول شد؛ من این نمایش را با گروهی از دانشجویان خود به روی صحنه می برم.



این کارگردان تصریح کرد: سال گذشته طی ملاقاتی که با مجید سرسنگی داشتم ایشان قول مساعد را برای اجرای نمایشی در شهریور ماه سال 92 در سالن استاد سمندریان به من دادند، من نیز سه نمایشنامه به آنها ارائه دادم که متأسفانه هر سه آنها بدون ذکر دلیل رد شد، اما از آنجا که من نوبت اجرای نمایش در این سالن را دارم می خواهم دو نمایشنامه دیگر را ارائه بدهم که در صورت موافقت یکی از آنها به روی صحنه خواهد رفت.



وی افزود: نام یکی از این نمایشنامه ها «تماشاچی محکوم به اعدام» است و نمایشنامه دیگر نیز کاری از «کامران شهلایی» نمایشنامه نویس ایرانی است که هنوز نامی برای آن مشخص نشده است.



وی در مورد سومین برنامه خود عنوان کرد: همچنین با توجه به این که یک سال از اجرای آخرین نمایش من در مجموعه تئاتر شهر می گذرد پیشنهاد اجرای نمایشی را به معاونت مجموعه داده ام که احتمالا در نیمه دوم سال جاری نیز مجددا کاری را به روی صحنه خواهم برد.


انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.