دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹

همکاری نیکان با حامی، بابک صحرایی و قاسم افشار

نیکان ابراهیمی

سینما پرس- گروه هفت هنر/ نیکان خبر داد: آلبوم «یک لحظه عاشق شو» با صدای حامی، «احساساتی ام» با صدای شاهرخ رجبی تا یک ماه آینده راهی بازار موسیقی کشور می شود.

نیکان ابراهیمی آهنگساز و نوازنده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: آلبوم تازه ای به زودی منتشر می شود با نام «یک لحظه عاشق شو» با صدای حمید حامی که من در یک قطعه در این آلبوم با وی همکاری داشتم، که این قطعه تیتراژ سریال «با من حرف بزن» است که از شبکه 5 پخش می شد.

 

وی افزود: این قطعه با یک تنظیم جدید در این آلبوم منتشر می شود. در حال حاضر مجوز آلبوم گرفته شده است و احتمالا تا یک ماه آینده روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

 

این آهنگساز اظهار داشت: آلبوم دیگری به خوانندگی شاهرخ رجبی آماده انتشار دارم که آهنگسازی کار برعهده من بوده است و ترانه سراها بابک صحرایی، میلاد افشین و امیرمسعود میردامادی هستند.

 

نیکان ابراهیمی

وی افزود: این آلبوم «احساساتی ام» نام دارد و در فضای پاپ و پاپ کلاسیک است که در حال حاضر مجوزها گرفته شده و در مرحله پخش قرار دارد. این آلبوم نیز تا اوایل تابستان راهی بازار موسیقی کشور می شود.

 

نیکان در پایان خاطر نشان کرد: یک قطعه نیز با قاسم افشار کار کرده ام با ترانه ای از عبدالجبار کاکایی وقطعه ای دیگر با صدای امیر کریمی با ترانه بابک صحرایی که به زودی منتشر می شود.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.