یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

بهرام توکلی عنوان کرد:

«آسمان زرد کم عمق» بعد از انتخابات اکران می شود/ پروژه ساخت فیلم «سهروردی» از نظر من منتفی است

آسمان زرد کم عمق

سینماپرس-گروه سینما/فیلم سینمایی «آسمان زرد کم عمق» جدیدترین ساخته بهرام توکلی که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، قرار است در ماه مبارک رمضان و بعد از اتمام اکران فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» روانه سینماهای کشور شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس توکلی کارگردان این فیلم درباره اکران آن گفت: قرار است فیلم را در گروه سینمایی آزادی و بعد از فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» اکران کنیم.

 

توکلی درباره زمان قطعی اکران گفت: همه چی بستگی به میزان فروش فیلم های روی پرده دارد ولی احتمال دارد در ماه رمضان و یا قبل از آن این اتفاق بیافتد.

 

وی با اشاره به بازخوردهای تماشاگران و منتقدان در زمان نمایش فیلم در جشنواره گفت: نظرات مختلفی پیرامون فیلم وجود دارد که برای خود من هم جالب بود. عده ای فیلم را دوست داشتند و عده ای مخالف سرسخت آن بودند. این خاصیت در فیلم های قبلی من هم وجود داشت. به هر حال من سبک کاری خودم را دارم و بر مبنای آنچه که می دانم فیلم می سازم.

 

توکلی پیرامون ساخت فیلم سهروردی گفت: فیلمنامه این فیلم را در حدود شش سال پیش نوشتم ولی در همان زمان مدیریت فارابی که بر عهده آقای شاه حسینی بود اجازه ساخت آن را ندادند و دیگر به آن فکر نمی کنم. الان روی چند طرح سینمایی دارم کار می کنم تا یکی از آن ها را جلوی دوربین ببرم.

 

احتمال معکوس

پخش کننده فیلم «آسمان زرد کم عمق» بر عهده هدایت فیلم است.

 

ترانه علیدوستی، صابر ابر، سحر دولتشاهی و حمیدرضا آذرنگ بازیگران فیلم جدید توکلی هستند.

 

فيلم داستان زوجي جوان است كه با ورودشان به خانه‌اي قديمي اتفاقات زندگي‌شان مرور مي‌شود. ترانه عليدوستي، صابر ابر، سحر دولتشاهي و حميدرضا آذرنگ بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

 

«آسمان زرد كم‌ عمق» چهارمين فيلم بلند بهرام توكلي بعد از «پابرهنه تا بهشت»، «پرسه در مه» و «اينجا بدون من» است.

 

انتهای پیام/ن/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.