سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸

نمایشنامه «دهانی پر از کلاغ» در برج میلاد تهران خوانده می شود

نمایی از سالن مرکز همایشهای برج میلاد در کنسرت موسیقی کامکارها

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ باشگاه تئاتر برج میلاد تهران، در راستای برگزاری جلسات نمایشنامه خوانی برای گسترش فعالیت های فرهنگی این بار نمایشنامه «دهانی پر از کلاغ» را با موضوع دفاع مقدس برگزار می کند.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، نمایشنامه «دهانی پر از کلاغ» نوشته جمشید خانیان است که وحید آقاپور آن را کارگردانی می کند.

 

جلسه نمایشنامه خوانی دهانی پر از کلاغ قرار است پنج شنبه 19 اردیبهشت ماه در دو سانس 18 و 19:30 در سالن شماره 7 مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شود.نقش خوانان این نمایش عباس شکیب و سید وحید میریونسی هستند و مریم داننده فرد نیز دستیاری کارگران این نمایش را برعهده دارد.

 

نمایشنامه «دهانی پر از کلاغ» داستان زندگی دو برادر است که با یکدیگر به جبهه رفته که یکی زنده از جبهه برگشته و دیگری شهید شده است. اما پس از سال ها این دو برادر یکدیگر را ملاقات کرده و خاطرات یکدیگر را مرور می کنند.

 

برج میلاد تهران با همکاری کانون نمایشنامه نویسان تا پایان خرداد ماه، جلسات نمایشنامه خوانی، 8 نمایشنامه با موضوع دفاع مقدس را در هر هفته برگزار می کند که نخستین نمایش اختصاص به نمایش «دهانی پر از کلاغ» دارد. علاقه مندان می توانند برای حضور در جلسات نمایشنامه خوانی با شماره 8585 برای رزرو بلیت آن تماس گرفته و یا با مراجعه به برج میلاد تهران بلیت آن را از گیشه فروش بلیت تهیه کنند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.